Thursday, July 31, 2008

aku xsihat and hepi besday to my sis

salam....
wah tetiba hari nie...aku rasa xsihat..selsema woi...bila selsema..mulalah sakit badan dan sakit kepala...mcm mana nie....aku ingat nak half day jek..aku memang xlarat...sangat-sangat....tapi xpelah..aku nak rehat jap...kejap lagi aku rasa dah ok..aku balik lah..tisu dah penuh atas meja aku nie....dengan asam lagi..semua complete...ofis mate aku seorang lelaki penag tegur aku...'hang nie aku tengok asyik makan jek, mulut tue duk mengunyah jek'..hekeklleh suka hatilah..aku makan utk dua org tau...jeles xpasal-pasal..(menyampah aku)......

*************************************************************************************


hari nie 31 julai...besday sis aku yang sulung...yang ke 28 tahun....hepi besday my sis....dah masuk 28 tahun kakak aku nie..tapi masih lagi membujang..so aku langkah bendul la...sis aku nie cantik..(sungguh aku tak tipu)....tapi tak tahulah mana silapnyer...mak aku kata sis aku nie memilih sikit..yelah dia pegawai perkeso...(so saper nak dapat claim cepat..buat baik la ngan aku)..heheheheh..mak aku dah riso dengan kak long aku nie..aku yang kadang-kadang balik selalu kata kat mak aku..ala..mak..jodoh tak kemana..ada..la tue....aku rasa dia dah ader pilihan..mungkin tak bersedia lagi kot...to my sis..hepi besday...semoga panjang umur,murah rejeki dan dipercepatkan jodoh supaya xpayah nak dengar bebelan mak lagi...heeheheheheh:)...so saper nak jadi abang ipar aku..(angkat tangan)....heheheheh:)))

6 comments:

kamar hati said...

uiksss....g ambil ubat dl...nanti melarat plak...

epi besday tuk kak long...
semoga dipanjangkan umur, simurahkan rezeki, berbahagia sentiasa & semua impian tercapai...

S.YanaZ said...

Masih muda lagi ur Sis...

Aku kawen umur 32...ha.ha.

Rajuna said...

bagi gamba sket
buley bang juna mencoba nasib
tapi bang juna tak suka la citer2 kawin ni..

pening.

Kaktiny said...

alah.. baru 28... relax arrr...

ok.. pas kat kaktiny.. kaktiny nak bagi kat adik kaktiny.. adik kaktiny pun 28 gak.. kita jadi biras nak?.. hahaha (tau dek adik aku mampuih den kena pelangkung.. kah kah kah..)

Yana Ismail said...

Alahai. happy birthday untuk kakak:)smoga panjang umur murah rezeki..huhuhu

Alahai..takpe.makan untuk dua org.btol tu:)huhu

cikgooden said...

muda lagi.......

 
Header Image by Colorpiano Illustration