Thursday, July 17, 2008

sehari selepas my besday

salam untuk semua....

nak tahu aper hadiah hubby aku...che..cheeewah...aku boleh pegi shoping ngan dia dengan perbelanjaan di tanggung olehnyer....best tak.....kira orait la..kan....
semalam asalnyer we all nak celebrate kat pizza...tapi oleh sebab aku xlarat..yelah dengan keadaan aku nie....aku kata kiter duk umah jelah....lenkali lah celebrate.....hubby yang masak..walaupun masak mee PAMA jek..xpe..aku happy sangat...
so...nanti aku nak shopping aper yerk....hehehehehheheh
*************************************************************************************
sehari selepas besday aku...xde aper pun yang menarik.....masa aku tulis entry nie..baby asyik menendang jek....oppsss aku xamik lagi award yang kama bagi..nantilah kama ek....sebenarnyer xde aper pun nak tulis sebagaio entry hari nie...hari isnin nanti nak gi medical chekup...esok dah ari jumaat cepatnyer masa ber lalu...minggu depan kandungan aku dah masuk 8 bulan..mak aku swuh aku balik kedah bulan 8 nie amik minyak selusuh sebab ayah tiri aku ader buat air skit utk aku nagn baby aku nie..opssss dah 8 buln....berdebar-debar rasenyer...

9 comments:

kamar hati said...

wahhhh...best tu, hubby nak banjer...leh la joli sakan...hihihi...

berdebar ye...kamar pun berdebar gak ni...berdebar tggu ngah nak bersalin bila...hihiihih...

apa pun selamat semuanya yer...kimsalam family bila balik aloq setar... (",)

kairulizwan said...

insyaAllah semuanya selamat..
sy sentiasa mendoakan yg terbaik utk akak sekeluarga...
insyaAllah... ;)

p/s: mee PAMA pn sedap apa..lgpun PAMA = PA+MA = PAPA + MAMA...hehe ;)

http://www.izwan.tk

ladylikeme said...

kamar: mekasih.....uit...tunggu jelah..ek...insya allah

Kaktiny said...

ooo.. dah lapan bulan dah yer.. hahahha.. confirm tahun depan kena ganti puasa sebulan.. hadoilarrr..

ladylikeme said...

keroll : yer tak ye gak ehheheeh:)

kak tiny: tue ler...boleh tolong gantikan tak ...huhuhuhuhu

kad0k. said...

8 bln..dah dekat dah tu..semoga semuanya ok sis..wahhh..dpt shopping seme ditanggung beres..apa lagi..guna la peluang sebaik mungkin..hahaha

chinta said...

teringat masa tunggu kelahiran anak pertama...mmg berdebar..evrything will be fine..don't worry..

btw, i link u punye blog yekk

ladylikeme said...

kadok : tuelah akan kugunakan peluang nie sebaik mungkin...huuhhuhu;)

chinta: harap-harap mcm tue lah....

Akak said...

Salam ladylikeme...

Hurmmm seronoknya dapat hadiah besday mcm tu...enjoy lerr shopping tu yea..

Seronok kan masa baby tu dok tendang2 perut, hurmmm pengalaman paling berharga tu

 
Header Image by Colorpiano Illustration