Wednesday, July 16, 2008

hepi besday to me.....

so...arini genapla...usia aku 27 tahun....16 julai 2008.....hubby aku jadi org yang pertama wish kat aku..aku ingat dia dah lupa..yela dia nie jenis yang sempoi....hadiah katanya..nanti dia balik dari ofis...entahla..mungkin celebrate kat mana2 kut...aku pun tak tahula.....nanti dah tahu aku citer ek..terima kasih pada sahabat aku kama@kamar hati sebab wat entry khas utk aku sempena my besday aku nie, kak sue, ann aka hana juga mekasih yer....my sister and my younger sisters ..thanks a lot yer...hadiah simpan..nanti kak ngah balik amik hadiah....heheeheheh...kwan-kwn blogger aku kak tiny...akak...mekasih sebab sudi wish kat i nie yer....dah tua rupanyer aku ..dah 27 tahun....masa besday aku lepas aku singgle lagi..nesday aku kali nie ..celebrate ngan hubby ngan baby lam perut nie....so..doakanlah agar aku selamat melahirkan seorang insan..dan semoga kebahagian yang aku kecapi ini akan berkekalan buat selamanyer.....so...for my hubby....i luv you so much....mmuah...eiiii

12 comments:

kamar hati said...

selamat hari lahir...
semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & berbahagia sentiasa...
semoga selamat semuanya...

muahhhhhhhhhh....

Kak Long said...

owh, hari ni besday dia, tahniah kerana melangkah ke usia 27 thn. lusa besday hubby kaklong

ladylikeme said...

kama : mekasih....mmmuah..kat hang gakkkk.....

kak long : mekasih....i dah baca entry lama kak long kat umah lama kak long..wa..teruja tau....yer ker..org kata org yang lahir bulan julai nie..baik hati,manja dan romantik,bla..bla....betul tak???

lupikirlahsendiri said...

waaahhh..wa x sangka lamai olang besday bulan 7...ahakss..wa penah cakap sama wa punya kawan, ini no 7 manyak ong maaa... Nway hepi besdayyyyyy!!! 2 yuyuyuyu!!

Rosmalina said...

hepi besday.. =)

salam ziarah juga..

Unknown said...

Allah Selamat Kan Kamu...
Allah Selamat Kan Kamu.....
Allah Selamat Kan Kamu Sekeluarga,
Allah Selamat Kan Kamu...

Selamat Hari Lahir.
Kreuger®

Yana Ismail said...

Selamat hari lahir dear:)
Semoga panjang umur,dimurahkan rezeki:)
Selamat semuanya..huhu
dan semoga baby yg akan dilahirkan menjadi insan yg berguna di masa hadapan..aminnn....
semoga hidupmu bahagia selalu...:)

Sorry lmbt singgah,bz ckit..tp tetap akan singgah;)

chinta said...

you punye befday sama ngan befday abah i ler...16 july..

happy befday dear...hope oncoming days will be brighter than ever..yelahh..ngan hubby tersyg and baby dlm perut tuuu..

Akak said...

Salam Lady...

Selamat hari lahir..semuga dipanjangkan umur, murah rezeki, berjaya mencapai apa yg dicita citakan dan semuga berbahagia disamping kelurga tersayang...

kad0k. said...

selamat hari lahir ye..semoga apa yg di-impikan menjadi kenyataan..:)

ladylikeme said...

lupikirlasendili : wa...memang manyak betui la...ini aaaa no 7 manyak ong

rosmalina: tq....salam ziarah gak

mr.azman : mekasih..mekasih..moga allah selamatkan kamu jugak

princess: mekasih princess....xpe...kan ker kamu sedang blaja...i paham...

chinta: mekasih..chinta...yer ker..mesti abah you baik hati macam i...

akak: mekasih akak.....

kadok : salam ziarah ..mekasih kadok....

S.YanaZ said...

Hepi...hepi...hepi...

Hang punya tarikh birthday sama dgn my adik lelaki,16 Julai...

27thn, muda lagii le.
Kita dah 34 dah...sob!sob!

:)

 
Header Image by Colorpiano Illustration