Wednesday, July 23, 2008

hari nie dan semalam........

salam.....

wah mengantuknyer di pgi hari rabu nie....cuaca pun mendung jek....makin malas la aku ari nie......semalam pergi pasaraya...beli apa yang patut dan beli barang baby sikit2...aku tanya hubby aku surat GL (guarantee letter)( goverment staff mesti tahu nie) dah siap dah ke?? hubby aku kaat dah siap...lepas jek pegi pasaraya,aku teman hubby aku pergi ofis dia amik surat GL tue..aku tanya..naper nak amik malam nie gak..esok pun xpe..xpelah dia kata...dia takut aper-aper jadi...aku gelak jek dalam hati..nervous jugak laki aku nie...hehehheheh..perkara lucu sepanjang aku mengandung nie..biasalah kalau orang mengandung kejang otot(dalam bahasa utara lebih senang panggil tarik mengkarung)selalunyer jadi masa tido...atau nak bangun pagi...adelah malam tue aku pangiil dia tengah malam, sebab kejang otot nie la...dia terus bangun pegang perut aku..tanya aku nak beranak dah ker..aku kata bukanlah...sakit kaki...(he...he....he..) kesian kat dia....semalam makan kat luar..lepas pegi ofis hubby aku,hubby aku tanya nak makan kat mana...aku cakaplah xkisah kat manapun...kami pi sampai bukit mertajam...alih-alih..makan kat juru jek...hampeh betui laki aku nie....berjalan-jalan ditengah malam.....sampai umah dah pukui 12.00 tengah malam....aku tak larat dah..lepas jek solat terus tido..laki aku..mcm biasa dok layan PS2..dia ajak aku main nagn dia..lawan race keta..xkuasa aku..bek aku tido...hubby aku xpelah..dia masuk keje pukul 10.00...nak tahu..walaupun bos aku gi singapore..dia email bagi keje kat aku..mcm tahu-tahu jek aku nak mengulat..siap kata URGENT plak tue....hampes betul bos aku nie....tapi xpe..aku dah siapkan dah pun..ini menunjukan aku masih lagi pekerja yang baik...hehehehehehehehe:)))

11 comments:

Rajuna said...

sempat lagi memblogging! haha

Kaktiny said...

eleh.. setakat GL.. kaktiny yang keje swasta pun tahulah.. hihihi

Tokyo BLUE said...

GL 2 ape? hehe

Akak said...

Salam ladylikeme...

Baguih amik awal2 sediakan payung sebelum hujan..

Oiu rajinnya layan PS..

Crayon said...

GL=Gaji Lebih
hehehe

kamar hati said...

wahhh...jalan sampai BM...last2 makan kat Juru...apa kes...

napa tak pekena char keow teow longkang ngah... :)

ladylikeme said...

mrajuna : uit...itu keje harian...

kak tiny: hek eklleh...ye..ye jek kakiny nie...

tokyo blue: xpe..nanti dah besar tahu ler

akak : tue la...rajin aper..hubby i dah ketagih tuee

crayon : kalau yang tue maknanyer..alangkah bahagianyer i

kamar : char keow teow longkang..kat mana???kat BM gak ker...tue la pasal...idea hubby i...

Rosmalina said...

sekali sekala apa salahnya teman hubby main ps2..dapat eratkan sillaturrahim apa? ehehe

chinta said...

bos tau ngulat tuh...dia blogger gaks lerr

S.YanaZ said...

Salam..
Cheq org Utara kaa...

Iskhhh...elok la hubby nervous, kang x nervous hah! itu jam kita yg nervous lak.
ha.ha.

cikgooden said...

kalu hubby ajak main ps2..makna nya dia memang ajak main ps2...bukan main ps3 atau ps4...araghhhhhh!...
( semakin hampir, semakin kena banyak berjalan...berjalan maknanya berjalan..bukannya naik kereta...ahakksssss)

p.s.: Kejang otot= tarik keighong...kata org kariah aku...kah..kah..kah..

 
Header Image by Colorpiano Illustration