Wednesday, July 30, 2008

PS 2 VS TV

salam untuk semua.....

wah..wah..dah hari rabu ek....kejap jek..dah nak habis bulan julai....pastu ogos...and posa and raya..wah...berdebar rasenyer menanti due date....ya allah..permudahkan lah segala urusan ku...itulah yang aku doakan setiap kali lepas solat...miga-moga dimakbulkan tuhan...aku yang nak posa sunat rejab...pun x terbuat lagi..sebab nyer dengan keadaan aku nie ..letih rasanyer....kadang-kadang xlarat pun ader...kesian kat hubby semalam makan burger jek...aku masak pun tak..nak kuar makan..aku xlarat....naseb bek la hubby paham...dia tak komplen pun makan burger jek......

semalam...berebut tv lagi ngan hubby..dia tahu favourite citer aku CSI..masa tue jugaklah dia nak main PS2....saja nak menyakat aku...atlast dia bagi gak aku tgk tv..then lepas tgk citer CSI..aku sambung ngan citer cinderella...tak habis-habis hubby aku kacau..aku...

"abang..tepilah sikit..ayang nak tgk citer cinderella...last episode dah nie.."
'yang..abang nak kahwin lagi satu bleh"
"bleh..aper-aper jelah"
hubby aku gelak jek tgk aku....lepas tgk citer cinderella...dia tanya sekali lagi...ha..last..kena gigit ngan aku...padan muka...

"tadi kata bleh"...."tadi lain"........

lepas dah tgk citer feberet aku...bleh lah dia layan PS2...xjemu-jemu dia main game tue...

semalam pun xbuat aper...yelah sempena malam israk mikraj..aku ngn hubby watla solat sunat...SEMOGA APA YANG KAMI HAJATKAN..DIMAKBULKAN ..AMIN.......

3 comments:

Akak said...

Salam lady...

Semuga proses melahirkan mudah dan selamat dan semuga semua impian & harapan dimakbulkan!

S.YanaZ said...

Ladylikeme,
hubby aku ponnn mcm tuhhh.
Kalau dpt PS2...ah, tensen aku.

ha.ha.
Tapi sekurang-kurangnya dia ada di rumah,kan...

kamar hati said...

moga selamat semuanya ye...Amin...

 
Header Image by Colorpiano Illustration