Monday, July 28, 2008

hari jumaat,sabtu dan hari ulangtahun perkahwinan

salam....

hari jumaat hari tue..server kat ofis down....so...aku xdapatlah nak wat xtiviti harian aku..jenjalan kat blog kengkawan...frust rasenyer tau..aku nak wat keje ...pun xbleh..(almaklumlah..bos dah nak balik nextweek so..kena tunjukanlah kerajinan aku..hehehehe)system semuanyer bersangkutan dengan internet...payahlah..jadi lembab dan macam siput khinzir....walaupun mcm tue..aku tetap wat keje aku..sebab aku nak meja bos aku penuh ngan invoice yang dia kena sain...so..nampaklah yang aku xduk saja selama dia pergi outstation....(amacam cerdik tak aku..anak sapa lanie)...

hari sabtu..aku balik umah mak mentua aku...sebab plan nak balik minggu depan xjadi kan...dua minggu xbalik...ader lah citer mak mentua aku dan aku....so kami bercerita panjanglah...dari citer jiran sebelah hinggalah citer yang kuar dalam berita TV..aku dengar jelah...sesekali menyampuk....heheheeheheh

hari ahad..hari nie my first annivesarry..dah setahun aku kahwin..rase kejap jek masa berlalu......teringat masa hubby nak akad nikah depan tok kadi...dia punya gabra...dia lafaz kuat-kuat..sampai satu masjid bleh dengar..xpayah pakai mikrofon...alhamdulillah..sekali lafaz jek....ehheheheheh....dah setahun rupenyer...alhamdulillah aku bahagia..walaupun banyak rintangan dan dugaan yang aku nagn hubby kena hadapi sebelum kami disatukan..banyaknyer aku...bercinta ngan hubby..bertunang ngan org len sebelum nagn hubby...kisah aku kena serang dengan mak su aku di sekolah aku sebab putuskan pertunangan, kisah komplot aku ngan cikteh ngan pak tam aku untuk meyakinkan mak aku supaya putuskan pertunangan...macam-mcam hal yang jadi..tapi aku kuatkan semangat...atleast aku dapat apa yang aku nak...benarlah bahagia kita kena cari..ia takkan datang sendiri...emosional la plak...sambut kat mana..xsambut kat mana pun...nak sambut ngan besday en.hubby esok jek...

hadiah utk dia dah aku sediakan..walaupun xla semahal mana..tapi ikhlas dari aku....(poyo jek)....

9 comments:

Akak said...

Salam...

Happy (Belated) Anniversary..

Semuga kekal berbahagia hingga keakhir hayat dan semuga sentiasa mendapat keredhaan dari Allah..

kad0k. said...

happy anniversary sis and happy birthday to ur husband..semoga bahagia selalu...:)

Rajuna said...

banyaknya dugaan?

ah, malas la aku nak kawin macam ni.

KAKTINY said...

tahniah.. tahniah.. baru setahun yer.. semoga kekal bahagia dengan pilihan terbaik itueww..

chinta said...

tahniah!..happy anniversary..moga hari2 mendatang cinta itu lebih bertambah...

Princess Liyana said...

Selamat hari ulangtahun kak:)
semoga berbahagia hingga ke anak cucu:)huhuhu..

Baby,sabar ek!tak lama lagi mau keluarkan:)

ladylikeme said...

akak: mekasih..moga-moga..

kadok :mekasih yer...

rajuna : banyak..cubalah..nak tengok kebal ke tak huhuhu:)))

kak tiny : mekasih...insya allah.

chinta:itulah yang sentiasa diharapkan.....kan..kan...

princess: a'ah lagi dua bulan..berdebar-debar i tau...

kamar hati said...

uikssss...apasal yg tu aku tak tau...yg ko tunang & komplot tu....apasal??? hampes ko ngah...berahsia plak....huhuuhuh....takpe2....huhuhuhu...

apa2 pun happy anniversary...moga kekal & berbahagia...

S.YanaZ said...

Tahniahhh...
Banyak dugaan mematangkan kita,kan!

Uikks,
boleh bikin cerekarama nihh.
:))

 
Header Image by Colorpiano Illustration