Wednesday, July 02, 2008

BULAN JULAI

salam

dah masuk dua hari bulan julai...kucing umah mentua aku dah nak beranak....biras aku dah bersalin bulan 5 ari tue...jiran sebelah umah mak mentua aku,due datenye bulan 9.. sama ngan aku....sepupu aku dah 3 org bersalin tahun nie....dan 2 org tunggu due date hujung tahun nie....kawan masa aku ngaja kat sekolah kat kedah pun dah 2-3 orang mengandung..ader yang due date sama ngan aku....iaitu bulan 9...ader yang tunggu hujung tahun nie...amboi..pakat mengandung jek tahun nie....ader ong kot....heheeheheheh......okay...itu bab ibu-ibu mengandung...barang baby dah beli...barang untuk mak baby belum beli lagi...hehehehehhe......
bulan julai nie jugak member aku....ANN atau nama ayunya HANA....menyambut besday yang ke tuttttttt......pada 3hb Julai nie..esok ler......so aku nak wish siap2 dah....satgi lupa plak kan.......aku pun belum ader plann nak sambut mcm maner annivesary nan besday husband aku nie....saper-saper ader cadangan..bleh le kemukakan cadangan tue yek..sebab aku pun tengah blur memikiorkannyeeeee...bleh kan kawan-kawan......walaupun hujung bulan nie....bleh prepare siap-siap dah kan...kan...kan.....

12 comments:

kamar hati said...

wahhh....mmg ada ong la tahun ni...hihihi...banyak yg pregnant...hihihi...

awainya wish kat Ann....hihihi...tak leh jd ni....nak kena wish gak ni....hihiihih...

Kaktiny said...

apa kata gi naik mines cruise samada sunset dining cruise atau massage cruise.. best gak ooo.. layan2 blues dua2 org.. hehehe..

bersalin bulan 9.. hohoho.. takleh puasa yer.. sakitler nak membayar.. kaktiny dua2 anak lahir hujung tahun (sorang bulan 11 sorang bulan 12..) so, time posa tgh mengandung.. full.. takdak ganti2.. best ooo...

ladylikeme said...

KAMA:
yelah..takut terlupa....
kaktiny:
amboi...i duk penang ler..nak gi mines cruise..kena gi mines kan..

yer la...boleh pas kat kak tiny swuh tolong gantikan tak...bleh..le...nanti kita counting ler....huhuhuh

Rmywvs said...

p makan pasemboq dkat padang kota la. eh ada lagi ka?

kad0k. said...

wahhhh..seme dah nak beranak..utk u..tahniah ye..utk org2 yg u sebut dlm n3 kali ni pon tahniah gak..semoga semuanya selamat...:)

ladylikeme said...

cempaka#pesemboqqqq...ok gak tue...
kadok #..mekasih...mekasihhh..amin...)

Yana Ismail said...

huhu apa kata g wat candle light dinner kat eye of malaysia:)? alahai..sweetnyer..uhuhu:)

Kaktiny said...

ehhehehhah.. ops.. lupa.. kamar kat penang..

kaktiny nak balik kulim esok.. pastu nak pi penang (balik pulau).. nak makan durian umah m.ndak kat titi teras..

ladylikeme said...

princess liyana: jauh bebeno eye of malaysia...i gayat la u..i takut baby i pun gayat..huhuhuh

kak tiny: salah blog lagi ker...huhuhuhhuhu

Kaktiny said...

ampun ladylikeme.. nak bagi ke blog llm (panjang ler nak tulis ladylikeme..) tapi tertaip nama kamar.. tu ler.. asik bukan sebelah menyebelah.. tu yang tersalah taip tu.. lepas lawat blog kamar, kaktiny lawat blog llm lak.. pastu dah tersalah tulih nama... AMPUUUUUUUNNNNNN beribu2 ampunnnn.. jgn marah yer..

Anonymous said...

yey!!!!!!! baby baby baby!

ladylikeme said...

kak tiny:
bleh i ampunkan u..dengan syaratnyer u kutip mottan drop kat i kat juru ek..bleh..blehhh

 
Header Image by Colorpiano Illustration