Monday, July 07, 2008

hujung minggu

salam untuk semua...

wah..ari nie ari isnin..biasalah..monday blues kan..seo..untuk menghilangkan blues nie..aku tulisla entry...hujung minggu aku cam biasa jek....oleh sebab this month hubby aku cuti jumaat and sabtu...so..aku watlah plan nak kuar ari ahad..yelah utk mengilangkan kebosanan aku nie....hari sabtu...mak aku ngan ayah aku mai umah aku...so pagi tue aku kelamkabut la..mengemas umah..walaupun umah aku tak lah selerak mana...aku berkemaslah...satgi mak aku tue tentu membebel kalau tengok umah aku tak kemas..so sebelum bom meletup..baik aku kemaskinikan sumanya...lepas kemas umah...aku memasak la..simple jek...sebab mak aku datang sebab antar adik aku balik UITM Merbok...so alang-alang mak aku lajakla pi umah aku..bila mak aku sampai..aku dah siap masak....lega aku...xpayah mak aku nak tolong dah....family aku balik lepas solat asar...malam tue hubby aku beli PS2..so...sekarang nie xtvtt baru la nampaknyer.....hari ahad gi tgk wayang ngan kengkawan...aku tengok citer WANTED.. nak tengok SEPI, start lambat...so tengok le WANTED...action dia best..tapi endingnyer...xdelah menarik sangat...lepas tengok wayang...kebetulan FARID KAMIL ngan LISA SURIHANI datang wat promotion untk filem depa I'M NOT SINGGLE...so layanla kejap..kalau ikutkan hati aku nak jek aku naik pentas...berlakon salah satu adegan filem tue,then aku dapatlah tiket wayang free..tapi memandangkan aku dah macam nie(perut boyot nie) aku lupakan jelah..satgi org kata xsedar diri plak...eheheheheheheheheh.....soriler entri aku panjang kali nie..tapi per pun...weekend nie memang best.......

8 comments:

SiR KinG TiGeR said...

Saja jalan2 tengok kalau ada entry baru, Ok lah ko jangan ligat sangat, rehat2 sikit. Lepas "keboyotan" tu nak aktif ok lah. semuga selamat ye !

DatOK ZeQ
Kelana Jaya, Selangor

Rmywvs said...

kak, tak amik gambar ngan farid kamil ke? takkan tengok dari jauh je.


p/s; tukarla setting date tu. post hari ini kelihatan seperti post semalam.

kamar hati said...

wahhh...tgk wayang gitu...best tu...tp apakan daya, kamar tak rasa nak pecah kan rekod yg ada skrg ni lg...hihihi...bila la nak pecah ye...hihiih...sapa la yg berjaya bawa kamar kuar p tgk wayang nanti...yg berjaya membuka pintu hati ini...hihihi....apa pun juz wait & see...hihihi...skrg juz layan DVD & Bowling...hiihihih...

Syam said...

hari isni adalah hari kemalasan saya juga plus bengang sbb internet di opis telah dilimitedkan accessnya. terpaksa wat kerja hacking semata2 nk blogging

cheers,

syam @ http://aeropama.com

Yana Ismail said...

Alahai,takpe nanti lepas dah slim balik lehla:)huhu:)
em,g jgak tu tgk wanted. tak jerit2ke?huhu:)

ladylikeme said...

DATOK ZEQ: insya allah..doakan lah ye

CEMPAKA: xambil...la..org ramai
sangat....

KAMAR HATI: tunggu bakal hubby bawak ek????

SYAM: yer ker...xpelah..chaiyo...

PRINCESS LIYANA: alahai adikku..nak wat mcm maner...SEPI mula lambat sangat..baby i menendang nendang tengok citer WANTED tue...huhuhuhu

King said...

jarang laa tgk wayang ni..

sibuk hal rakyat jelata

ladylikeme said...

KING: sesekali tengok lah wayang..tengok aper yang rakyat King wat lam panggung tue

 
Header Image by Colorpiano Illustration