Monday, August 04, 2008

aku tak sihat lagi........

wa..dah hari isnin....hari jumaat ari tue aku mc..selsema nie betul-betul buat aku xlarat nak pegi keje....yang hubby nak bengang ngan aku..aku malas nak pegi klinik.....aku memang mals nak jumpa doktor yang aku tahu ubatnyer dah tentu aku tak makan..xkannyer sedap pun...aku nie memang susah nak makan ubat...kalau nak harapkan aku sendiri yang makan ubat memang susah..kena marah,kena berleter baru nak pi amik ubat...baru amik...xmakan lagi..mak aku dah paham sangat tentang perangai aku yang satu lagi...hubby aku pun dah tahu....masa mula-mula kawin...mak dah pesan kat hubby aku,tentang perangai aku yang nie..memang xbleh buang...dan yang paling aku tak suka sekali makan ubat batuk...xsuka...sebab xsedap.....tapi hari nie dah 3 hari aku batuk dan selsema...hubby dah mula risau..ajak pegi klinik....dan mcm biasa..tak ader aper la abng...nanti legalah...memang sekarang nie musim demam kan....dan hari nie officemate aku bawa rambutan...sedap...tebal isi dia...aku memang xbleh tahan bila tengok rambutan dan manggis nie...dan sekali lagi aku melantak..dah la xsihat....kalau hubby aku tahu nie sure kena marah...tak pelah..petang nie aku nak pegi klinik....nanti kena bebel lagi..(ermm..sejak bila la laki aku kuat membebel nie???)

10 comments:

kamar hati said...

alahai...ngah...aku pun tak sihat gak ni...huhuhu...tak g klinik lg ni...ofismate aku pakat suh p klinik ambik MC je...sbb aku dah satu macam dah ni...huhuhu....tak laratnya ngah...mmg musim demam kot no skrg ni...huhuhuh...

Rmywvs said...

aha, bagus sangat la batuk-batuk makan buah rambutan. bila nak baik kalau mcm ni?

get well soon sis.

cikgooden said...

hubby dah salin habis perangai ko tu!

Yana Ismail said...

same here. alahai,tak suka makan ubat..:(
semoga cepat sembuh ok?:)huhu,suami mana tak sayang wife:)sebab tu dia bebel..ehehe

S.YanaZ said...

Cuaca sekrg luar biasa panasnya...

Erkkk, ini Malaysia,kan!
:P

Akak said...

Salam ladylikeme...

Tak sihat yea, kesihatan kena jaga kalau tak kesian kat baby kan, mommy tak sihat nanti baby kat dalam tu risau plak..

Get well soon!!

chinta said...

jaga la makan...kesian baby tu..mak baby pon sama yek..

kalau dah sehat dtg rumah kita amik homework yekk

ladylikeme said...

kama>musim demam kot...aku ingat buah jek ader musim..demam pun ader musim

cempaka>insya allah...

cikguooden>yelah..dia fotostat...

princess>yelah..ubat tuekan xsedap...


s.yanaz>abis ingat kat mana???

akak>tue la pasal..dah tak bleh minum ais..dah...kempunan la...

chinta>walaupun diri ini tak sihat..rutin harian ku ini tetap kubuat jugak

Kaktiny said...

oit.. berjangkit2 ke korang berdua ni (ngan si kamar tuh..) - amvoi haey.. walau berjauhan tapi masih sempat pas pas sakit yer... kahkah kah

ladylikeme said...

kak tiny>nak wat mcm maner...kembar..mak lain..pak asing..hahahhahhaha

 
Header Image by Colorpiano Illustration