Tuesday, August 12, 2008

wa..makin tak larat rasenyer

salam.....

terasa lama benar aku x update...ari isnin aku MC...xlarat aku nak mai keje....sakit pinggang aku nie makin menjadi-jadi plak...dah tak bleh kalau duduk xbersandar....rasa macam nak terputus pinggang nie..semalam g klinik...gov klinik...pegi jelah..yelah takut gak ader aper-aper...aku pi sebelah petang....sebab aku tahu sebelah pagi org ramai...xkuasa aku nak nunggu..so..pegilah sebelah petang..nurse tue tanya aku awat tak mai pagi..dalam hati aku pun berkata..eh..eh...nurse nie..suka ati aku lah nak mai pagi ke petang...pembantu perubatan tue tanya aku anak sulung ker..aku jawab ye..dia kata biasalah sakit pinggang nie...yer ker...aku mana tahu...lepas cakap dua-tiga patah perkataan..aku pun minta MC..dia bagilah...aku dah cakap ngan hubby kalau dia tak bagi MC..aku nak pi klinik panel...nak minta MC..naseb bek dia bagi....
lepas gi klinik...aku pun jenjalan ngan hubby....dalam sakit-sakit pingang...hubby aku kata..'ayang,kalau ajak shoping,terus ilang sakit yerk...."..aku senyum jek...pegi carefour..pastu pegi econsave..pasaraya baru bukak....dah dekat pukul 7..baru balik umah......

malam...xbuat aper...tengok citer BONES(favourite aku citer nie) and the NCIS...pastu..hubby aku layan PS2..tengah dia layan main game..aku suruh dia urut kaki aku...dia pun berenti la kejap..urut kaki aku...pastu..dah siap tidurkan aku..baru dia sambung main PS2 dia...dia tahu selagi aku tak tido..selagi tuelah dia takan dapat main ngan aman...heheheehheehhe..(xkan aku yang mengada-ngada tau..anak dia)

10 comments:

KAKTINY said...

uuuu... menghitung hari tuh.. standby apa2 yang patut kat dalam kete tau.. hihihi

ladylikeme said...

KAK TINY>complete..siap...dah kak tiny oiii

Kebencian_Maharaja said...

Org ini ceritanya spt berada di kawasan jajahan KM juga rasa. Km just meneka, mungkin betui mungkin tidak...salam berkunjung

cikgooden said...

isk...apasal aku follow cite hang...aku pulak yang suspen!

dah sakit2 pinggang...get ready la ladylikeme (nama betuii tak tau...)

moga selamat...selagi ada n3 baru, maknanya belum meletup lagi la tu...ke..ke..ke..ke..

Princess Liyana said...

Cuaks plak dengar kak.Eerr,jaga diri ok?dah tak lama lagi ni.alahai.mesti tak sabar.huhu:)

Em, sweetnya suami akak, mestila suami mana tak sayang isteri oo;)

Akak said...

Salam ladylikeme...

hurmm kalau penghujung2 nie mmg pinggang selalu sakit..

ladylikeme said...

kebencian maharaja>kawasan jajahan takluk KM tue seluasa mana????salam berkunjung gak

cikguooden>betui tue..kalau lama sangat menyepi tue..paham-paham jelah

princess>xsabar dan takut pun ader..nervous jangan cakaplah......

akak> yer ker..a'ah..selalu jek sakit pinggang......

kamar hati said...

semoga selamat semuanya ya...jangan lupa bgtau aku ye... :)

ladylikeme said...

KAMA>insya allah

S.YanaZ said...

Ladylikeme,

best,kannn nk dpt babyyy...
eeeeee...selamattt tawwww!

:]

 
Header Image by Colorpiano Illustration