Thursday, August 28, 2008

citer hari inieee

salam....

wah mengantuknyer aku.....nak jek aku masuk surau melabuhkan badan di atas karpet keras..walaupun aku sedar..karpet it taklah seempuk dan sewangi tilam aku dirumah..tetapi aku puas jika dapat melelapkan mata barang seketika.....(entry yang dimulakan dengan bahasa melayu yang teratur)..............

aku sebenarnyer malas nak wat entri hari ini..tapi mungkin sebab ketagihan ini sedang berleluasa menguasai diri aku ini walaupun aku sedar yang bulan puasa akan tiba tidak lama lagi...

oleh itu barang siapa yang ternampak aku membatalkan posa...jnganlah nak mengata yang bukan-bukan ataupun sesedap cukup rasa perencah maggi terhadap diri aku ini...sesungguhnyer aku tak mampu menunaikan ibadah ini...(sudah aku dah lemas ngan ayat yang cukup teratur nie...)

3 comments:

kamar hati said...

uikssss....naik geli geleman baca entry hang arini ngah oooi....meloya tekak aku ni...tak pasai2, batai plak posa aku arini....hihihiihi...

sudah2 la guna ayat camtu....hihiihihih...

cikgooden said...

...cantik ayat hang. Terapi selusuh ker?

Kaktiny said...

oit.. nak ngelat posa ka?.. oooooo...

kaktiny paling suka bulan posa masa mengandung.. FULL .. TAKYAH GANTI!!.. 2 kali mengandung .. 2 kali time ramadhan.. dan 2 tahun takyah ganti posa.. yeeehaaaa.. hihihihi

 
Header Image by Colorpiano Illustration