Wednesday, August 27, 2008

cuti hari selasa

salam pada semua...

semalam aku cuti..yelah kan ke kerajaan neg. pulau pinang umumkan yang ari selasa 26.08.08 adalah cuti umum...walaupun aku bukanlah pengudi di permatang pauh tapi aku bekerja di pulau pinang..so..aku bercuti ler..alangkah seronoknyer aku.....cuti kan..
tapi aku tak pi mana pun..sekadar menonton wonder pets dan sponge bob.....(hahhahaha).....sebabnyer my hubby keje....so..xdapek la cek nak kuar jalan-jalan...
(ader hati nak jalan-jalan lagi...)

malam..xde aper nak buat..pegi makan kat kedai mamak..aku teringin nak makan nasi mamak...walaupun sebelum nie aku cukup xsuka pegi kedai mamak...tapi ntah knapa aku jadi teringin plak...hubby aku kata..aku dah buang tebiat...dah aku teringin nak wat mcm maner..so..malam tadi...dapatlah aku nasi mamak....(xdelah sedap sangat pun)..aku pegi makan kat NAsi Kandar Pelita..kat autocity....dah dapat..apa nak dikata..puasalah sudah hati aku...dan tersenyum lebar lah aku....dapatlah aku tido nagn lena..selepas hubby aku sapukan minyak selusuh kat perut aku....

5 comments:

cikgooden said...

masa mengandung macam2 org mengidam...tapi dah dekat2 nak besalin pun masih mengidam lagi...
tebiat la tuh!...he he he

kamar hati said...

alahai tingin nasi mamak ke??? nape tak p try nasi mamak kat belakang telekom kat bagan tu...tak pun kat belakang pacific tu...sedap beb...gerenti nak lg la...(saja dok perangat lg tu....hihihhi...) (",)

Yana Ismail said...

uhuhu..sweet sungguh hubby kamu:)err,baby dia jgak kan kak;p hehehe..em slmt mjamu selera..huhu:)

ladylikeme said...

cikguooden>tue nak cover apa-apa yang xbleh makan sepanjang dua bulan yang akan datang..heheheh

kamarhati>ya ka..nak kena pi try sebelum posa nie

princess liyana>yelah princess....anakku..anakmu jua

Brader Black said...

Dah besar nnti musti bdak tu suke kari.

 
Header Image by Colorpiano Illustration