Friday, August 15, 2008

sakit jiwa betul dan hari minggu

salam semuaaaa

wah...tengok tajuk pun dah takut....heheehheheh...bukan aper..sejak dua-tiga hari nie..internet kat ofis aku mcm siput khinzir....dn yang paling tak best..aku xbelh nak tinggalkan komen kat blog kengkawan aku..nie yang wat aku geram nie....sakit jiwa betul mcm nie....tiap kali nak tingalkan komen, mesti dia kuar cannot find server....hampes btul.....nie hari nie plak...internet langsung xbleh bukak...nie pun guna komputer kawan..sebab dia kuar makan..so..aku guna la kejap..nak tunggu org network mai pebaik...sebab sistem pun xbleh bukak..biler sistem xbleh bukak..xbleh nak wat keje...yang peliknyer PC aku sorang jerk....aper barang.....agaknyer PC nie dah mengamuk kat aku kot....hehehehehe..tension btul la....baby lam perut pun menendang..ikut sama tension kot..huhuhuhuhu...

esok....aku nak balik alor star...yahooo.....aku nak tepon mak....nak swuh masakan sambal petai..lama aku xmakan sambal petai....lagi aku nak makan aper erk...msa on the way nak gi keje tadi ..aku siap plan nak makan aper masa balik alor star...yelah dah dua bulan aku ta balik..sebab nyer my hubby cuti tak skali..aku cuti sabtu ahad..dia cuti ahad isnin..aper barang..kali nie aku paksa dia amik cuti sabtu...so..aku isnin nie cuti..bleh dok lama skit...hubby aku selalu cakap...ayang balik tue nak jumpa sepupu ayang la..nak bergosiip.....heheheehh aku kalau balik....mesti g umah sepupu aku sorang tue..banyak citer la yang dia bukak...biasa la kan...(masa nie..hubby aku ntah ke mana pun aku tak tahu) naseb bek la hubby aku nie bleh ngam ngan pak menakan aku tue ....so dia tak lah kalut sangat bile aku dok lama kat umah sepupu aku tueee..heheeh...xsabar rasenyer nak balik kampung esok....

alor staq...yeeee haaaaaa....here i come.................

10 comments:

S.YanaZ said...

Cheq Ladylikeme...
Alor Setaq kat manaaaaaaa?


ha.ha.
*ada makna tanya soklan nih*

Akak said...

Salam Ladylikeme...

bestnya nak balik Aloq Staq, kat mana eh?

Semuga ceria selalu so baby bila lahir nanti pun gak ..

ladylikeme said...

s.yanaz>alor star kat kbg rotan..awat cek???

akak>kat kbg rotan akak...

Abahnajwa said...

Lady..

lompat dari blog kak tiny..

wahhh..sambal petai...bestnyaa..dengki abah tau..semenjak dok sini dah lama tak merasa sambal petai...isk..isk..isk

jemput ke pondok abah..kau sudi..

Salam dari Liverpool

cikgooden said...

akum maklabu,...

hang mai aloq setaq...kepala hang aku putaq!....kah kah kah,...org kedah ghupanya...

selamat balik dan selamat kembali

Unknown said...

Alamak... sekali siput khinzir plak terkeluar.

Sorry la akak lamenye tak berkomentor kat sini. Keadaan membz tak tentu pasal.

Ni pon baru balik kijer. So singgah kjap kat blog ni. :-D. Maklumla bukan senang nak jadik antara top 10 komentor kat blog yang pemes ni.

Jadi peluang yang ade memang takkan dilepaskan.

Erm.. memandangkan hari ni mungkin akak dah pon balik ke Aloq Setaq.. so hopefuly minggu depan ade laa ceriter terbaru untuk dikongsi bersama.

Nanti raye taun depan, bleh laa jumpe kot??? Aloq Staq dengan Gurun bukan jauh mane.. hahaha...

Dengar citer baby kuat menendang? Uih dah semangat laa tuh...die tak sabar kot nak berjalan dah.

Macam kesah akak saya dulu pon sama gak mase dia pregnent. Org tua² ckp kalau simptom macam tuh, insyaallah baby lelaki. Tapi ape-ape pon tuhan punya kuasa. Kita redho aje lah dengan ketentuan yang Maha Esa ni.

Semoga akak dan bro selamat tiba ke destinasi.

Assalamualaikum.
Kreuger®

Rajuna said...

gembira jgn lebey2 ha ha ha

Kaktiny said...

makan jgn tak makan.. 'order', pesan apa yang patut, suh mak masak..

pasni.. 44 hari kena 'kurungkan' nafsu makan tu weh.. hihii

ze said...

salam dek...

sambal petai??? aduhhh my peberet. kalau masak akak campur ngan udang.... hehehe

ladylikeme said...

ABAH NAJWA>lompat..jangan tak lompat..jatuh..bangun sendiri ek..insya allah ...nanti cek pi jenguk no....

cikguooden>amin....

mr.azman>ish...ish..pemes ker...xdelah(malu..malu)bleh..bleh...nanti kena sediakan duit raya utk anak akak yerkkk

rajuna>xdelah lebey-lebey...skit..skit jerkk

kak tiny> itu la pasal.....

sepi> akak...a'ah..kalau buat petal mesti ngan udangkan..kan..kan...

 
Header Image by Colorpiano Illustration