Friday, June 20, 2008

monthly chekup

salam.....

hari ini hari jumaat..esok sabtu...wah..wah..cuti..bestnyer..boleh bangun lambat..boleh santai2...hari isnin nak kena gi chekup..nanti dapat tahulah keputusan aku minum air gula tue...aku minum air gula utk tentukan tahap gula dalam darah.....aku minum separuh jek..separuh lagi aku buang..tak suka..tak suka....tau..bagilah air sirap limau ke..air bandung ker..bolehlah aku habiskan..nie bagi air gula..nak termuntah aku...naseb bek nurse tue tak nampak aku buang separuh air gula tue..kalau tak..mampus aku kena marah...biasalah dalam keadaan mcm nie berat naik pun susah, berat lagi susah....hubby aku dah pesan..bersalin kat perak...nak jugak dalam I/C anaknyer mesti 08, kod untuk negeri perak.....aku ikut jugak..isteri solehah la katakan heheheheheheh.....so aku harap ari senin nie aku gi chekup xda masalah....baby dalam perut aku pun dah mula bergerak-gerak menendang...aktif agaknyer..mcm manalah dia dalam perut aku..(.gelap ke sayang..nak mama pasang mentol) hehehehehe......

8 comments:

kamar hati said...

hihihii....cehhhhhhhh...ngahh....hampes ko ngah.....bleh plak tanya kat baby ko camtu...hihihihi....tak abis g perangai loyaq buruk tu ye...hihihii...apa pun semoga selamat semua nya yer...hihih...

tentangseseorang said...

ehehehe kasik torchlight je kat baby tu

ladylikeme said...

kamar hati: doa-doakanla yer

tentangseseorang: bleh ka? dah try?

saudagar gaRAM.. said...

telan bateri keta ok kot...


bukan takat cerah kulit,siap TERANG HATI budak tu nanti..


amacam?

Yana Ismail said...

alahai,tomelnya mama dia. takpe,biar princess tolong pasang mentol tu ok?;)huhu isteri solehah.huhu btol tu,jgn lawan ok!hik2mwrj

Syam said...

wahahaha...kelakau. boleh ke pasang mentol dlm perut tu.


-----------------------------------
syam @ http://aeropama.blogspot.com/

ladylikeme said...

saudagar garam:
bateri keta?telan air bateri ok tak
princess liyana:
mama dia memang selalu comel dan solehah..heheheheh
syam:
tuelah..kot2 la bleh kan..sian anak i dalam perut tue..gelap gulita....

Yana Ismail said...

huhu sebab tu hubby sayang:)ahaks!

 
Header Image by Colorpiano Illustration