Tuesday, June 10, 2008

menyampah...........

salam......

aku baru jek balik dari kampung aku kat alor star..hari jumaat yang lepas....best wooo balik kampung...jumpa senak saudara yang dah sebulan aku xjumpa...sambil2 tue jugak memenuhi jemputan kenduri yang diadakan disekitar alor star.....bila dah lama xjumpa mcm2 lah yang kuar..eh eh...tembamnyer hang......eh..eh....besar nye hang.....ayat2 nie lah yang paling aku menyampah dengar...dah aku senang hati...nak wat mcm maner....suami aku xkata apa pun aku besar...aku besar nie pun sebab ader sebab.....kan..kan...kan.....dah hari2 minum susu...besar la.....biar jelah...aku senang jek jawab.......laki pandai bela...thats why i'm big now.....hahahahahaahahahah

3 comments:

kamar hati said...

hihihi...jangan nyampah2 ngah...besa la tu besaq sbb kena buatan orgkan...hihihi...hati senang sama...besa la...lantak la org nak kata apa pun...mulut org bukan kita bleh tutup...hihihih

ladylikeme said...

kama: xkisah sangat...biarlah..lepas nie akan kubuktikan aku mampu menngecilkan saiz,

crayon said...

Gendang gendut tali kecapi,
Kenyang perut suka hati.. =)

 
Header Image by Colorpiano Illustration