Monday, June 16, 2008

bateri dan cash money

SALAM........

hari nie aku datang lambat ofis gara2 bateri keta kong...musykil aku..semalam ok pun masa aku ngan huby gi shoping kat carefour seberang jaya...alih2 pagi nie tetiba keta aku xleh start...melayang la plak duit RM150...dan as ussuall...duit huby aku yang melayang...kesian kat huby aku dahlah semalam shoping barang baby dah seratus lebih....duit dia jugak..nie bateri keta..duit dia jugak...tapi dia xpenah nak merungut kata duit xde...bila aku cakap xpelah abang, bila2 la kita beli....xpelah amik jelah,abang ada duit lagi nie..kadang2 kesian gak kat huby aku...aku tolonglah yang mana patut...ha..duit rebet tunai tak pi amik lagi nie.....org ramai sangat yang beratur..kalau aku pi kan agak2 dapat dulu tak..aku kan special kes..hehehehe......

7 comments:

Yana Ismail said...

hm,skang memang byk guna duit.semuanya sudah naik;(
er,tak boleh potong barisan yg panjang tu ke?ehehe

kairulizwan said...

salam ziarah~~...
terima kasih dtg MLLK..hehe..
letih jugak tp DUIT pny pasal...hehe...
em..bile nk amek rebat tu? amek cpt2la..br bes...hehe..

bile due date?smoga slamat semuanya ye?

http://www.izwan.tk

Rmywvs said...

good luck! (jangan lupa share eh duit tu nanti)

saudagar gaRAM.. said...

tulah..

gua pon special kes..
apa kes gua?

takde lesen memandu..
..amacam?

special kan?

Crayon said...

kata orang..duit yang dapat dengan cepat, cepat jugak perginye.. kata orang. =)

ladylikeme said...

PRNCESS LIYANA:
nak potong barisan guna aper ek...pisau ke lidi?

KEROLL;
sama-sama...tue la teg tunggu pjbat pos tu kosong la...due date...bulan 9...jenohlah i nak mengganti posa.

KIAH.ISM:
mekasih

saudagar garam:
lu memang suka menkonfiuskan gua...

kamar hati said...

huhuhu....ciannyer...takpe ngah, tanggungjawab tu...hihihi...

 
Header Image by Colorpiano Illustration