Monday, June 23, 2008

betul ker

salam...

today..aku masuk ofis lambat skit..sebab nyer aku gi monthly chekup...biasalah nurse tue memang suka jumpa aku every month..nie dia nak jumpa aku lagi 2 minggu sekali sebabnye dia kata aku dah masuk 7 bulan..so kenalah lebih kerap jumpa dia.....tadi masa chekup xde masalah sangat...nak tahu result gula aku...4.4/5.2..alhamdulillah xlah tinggi sangat...aku dah bimbang takut la naik kan....nanti bermasalah plak.......datang ofis tadi...officemate aku bercerita tentang suami yang suka mengorat bile isteri dalam pantang..betul ker...mintak2le dijauhkan ..yelah kita susah melahirkan zuriat untk dia tetiba dia nak main kayu lapan belakang kite plak...aku pernah kata kat hubby aku..kalau abang nak ayang bertukar jadi incredible hulk..try ler...hehehehee..bleh ker?????

13 comments:

kairulizwan said...

uish..ganasnye jd incredible hulk...hehe...

akak, sy br pas update lg..gambar jln2 g air terjun sg. gabai semalam..huhu

http://www.izwan.tk

King said...

mak ooii,
jd incredible hulk!

lbh baik kan jd

catwomen ker, supergirl ker,
batgirl ker..

kan ker seksi..

timbal balas lawatan mencemar duli
huhu...

kamar hati said...

hhihihih...perghhhh...dasyat la kau ngah..tere tu...bleh plak jd incredible hulk ye...caya la...hahhaha....tabik spring la...
hahha....

ladylikeme said...

keroll:
ada kelembutan dalam keganasan..hehehe
king:
jadi incredible senang nak campak orang kan..kan..kan..mekasih seba sudi mencemar duli..hhuhuu
kamar:
belum jadik lagi kama...sebab hubby xbuat hal lagi..hehehehe

Kaktiny said...

sblm jadi hulk.. baik gi pesan kat hubby.. mintak dia jgn jadi camtuh.. bagi warning maut dulu.. elok beringat sblm kena.. dah kena esok.. yang meraung kita.. bukan dia..

biar mengamuk skrg.. takutnya bila dh jadi.. tak tahu nak mengamuk ke or nak pelangkung jer.. hihihi...

selalu dengar org tua2 ckp.. bila isteri dlm pantang, dugaan paling kuat bukan utk isteri tapi utk si suami.. nak nak plak bila beranak yang ke dua dan ke atas..


agaknyerlahkan..

ladylikeme said...

kak tiny:
mekasih atas nasihat yang bermas itew,akan kujadikan pedoman..balik sat gi jugak akan ku pesan pada hubby ku itu.

Rajuna said...

relaks la
kawan aku
masa kekasih dia berpantang
dia cari pasport.

baik kan?

tentangseseorang said...

beli cat hijau sesiap. cakap kat dia, 'kalau abg main kayu lapan nanti, saya sapu cat nih kat badan saya dan baby. bior dedua jadik hulk'

ladylikeme said...

xrajunax:
kekasih kawan ko pantang aper???
tentangseseorang:
hihihi...idea itu boleh masukan dalam list yang bertajuk "jika suamiku curang"

Syam said...

smoga rumahtangga kekal bahagia

cheers,

syam @ http://aeropama.blogspot.com

Yana Ismail said...

alahai,kalau suami sayang,mesti dia tak buat:)kalau tak jadi incredible hulk,jadi sailormoon kan comel.huhu

ladylikeme said...

syam:
amin:) huhuhuhuhu
princess liyana:
jadi sailormoon..hubby xtakut la princesss...jadi hul kasi dia gerun skit..heheheehhe

Yana Ismail said...

huhu,baek!nanti princess nak jadi hulk jgak:p hihi

 
Header Image by Colorpiano Illustration