Thursday, June 12, 2008

BABY

salam.....

dah enam bulan lebih aku mengandung...barang baby pun dah mula beli skit2....aku xscan lagi...so tak tahu la....jantina aper...xkisahlah janji sihat....pengalaman pertama mengandung memang best sebabnyer suma yang aku nak makan suma dapat...even duk umah mak mentua aku..kalau aku sebut jek nak makan mesti dapat....seronok kan......hari tue aku balik kampung alo star....so aku nagn my huby jalan2 ler kat tesco yang baru bukak tue...punya la ramai org sampai nak cari tempat parkking pun susah....kalau ikutkan hatiku nak jek aku balik...tapi alhamdulillah dapat plak tempat parking tapi nak menapak tue lah jauh skit....xpelah aku pun pi la kat section baby sebab aku nampak iklan yang tulis ader promosi kat baby section....so aku n my huby jalan2 kot2 situ...bila sampai tempat baby...aku nagn my hubby mcm blur....

hubby: nak amik aper dulu yang....

aku : ntah....nak amik aper dulu....

masing2 xtahu nak amik aper sebab org terlalu ramai satu hal...xbanyak pilihan satu hal..lastly ku amik towel,napkin wipe tissue nagn travel pack yang ader mandian nagn syampu,lotion semua la....

yang tue jek....so..aku kata kat my hubby nantila kita survey kat tempat len plak yek...
semuanyer hubby aku bayarkan......heheheheeheh

4 comments:

Crayon said...

Tesco memang slalu ramai orang. Tambah2 Tesco yang baru bukak. Macam sardin jadinye.. tidak dsyorkan pegi untuk ibu2 mengandung. =p

saudagar gaRAM.. said...

waaaa....
ramai ke org pegi?




gua ingat,gua nak buka tesco baru jgklah..

kamar hati said...

hihihi...ngah, larat plak ko g jalan2 choping kat tesco noo...ihiihihih...ala ko perg je kat kedai miki land...banyak barang baby kat situ...hihihi...bestnyer, pengalam jd ibu....hihihi...

ladylikeme said...

crayon:
setuju sangat..tapi nak harapkan huby pegi,mcm xharap jek sebab banyak aweks...hehehehehe

saudagar garam:
lu bukak tesco baru,nanti bagitahu gua......

kamarhati:
larat,memang xlarat,tapi shoping kan no hal punya balik suruh hubby tolong urutkan kaki heheehhe

 
Header Image by Colorpiano Illustration