Wednesday, June 18, 2008

BUKU

salam....

ok..sekarang nie aku nak bercerita mengenai pekerjaan aku..pekerjaaan aku berkaitan ngan buku-buku..oredr buku, terima buku..kebanyakan dari overseas...mahal ooo...
saper-saper yang minat baca novel tue, blehla order ngan aku kita counting la nanti hehehehe.
kadang2 sebulan gaji aku pun belum tentu dapat beli buku tue...uish..tapi kebanyakan yang order pusat-pusat pengajian tinggi ....yang ader budget la..kadang-kadang aku terima buku tue nipis jek tapi tau tak brape regenyer RM200 tue.....tapi yang bestnyer aku belekle buku2 tue dulu sebelum customer ambik,tapi aku tak paham pun....dah semunyer pasal engineering dan medic..manalah aku paham..tgk gambar bleh la...heheheehehehtapi xpelah manalah tahu baby dalam perut aku nie paham,esok keluar dah cerdik xpayah aku penat2 ajar...heheehehehhe

8 comments:

Yana Ismail said...

alahai,jangan risau. baby itu mesti cerdik,insyaAllah:)huhu.bila due?

Syam said...

belek buku, baca kandungannya kemudian cuba paham. tak tahu tentang sesuatu topik, tanya pada yang pakar. itu adalah cr yg baik untuk belajar. tak perlu nak beljar tinggi-tinggi


------------------------------------
syam @ http://aeropama.blogspot.com

kamar hati said...

hihihi...tak kisah la ngah...mahal ke murah ke satu2 buku tu...tu semua ilmu tu...harga tak penting, yg penting kandungan buku tu...kan???...insyaALLAH, berkat doa angah ngan hubby, baby mesti cerdik punya...start dr dlm kandungan k...hihihi

ladylikeme said...

princess liyana:
amin...

syam:
opss...bleh praktikan nie

kama:
amin.semoga dapat mcm tue la...mcm ibunya jugak sih..heheeheheh

Rmywvs said...

aha, novel boleh tak?

Yana Ismail said...

aminnn...huhu

ladylikeme said...

KIAH: boleh aper kiah??????

PRINCESS LIYANA: amin gak...due bulan 9..jenohla den ganti posa...boleh tolong gantikan tak???

Rmywvs said...

aha, tahan baby jangan keluar sampai 23 hari bulan ye? boleh celebrate birthday same mak long "kiah".

acewah.

 
Header Image by Colorpiano Illustration