Tuesday, June 24, 2008

entry untuk hari nie

salam untuk semua.............................

hari ini seperti biasa aku wat keje harian....pepagi selepas meng'on'kan pc aku nie..aku baca baca email utk ofis aku...pastu aku onkan ym aku..then baca blog kengkawan kot ader entry baru..tinggai komen..then baru wat keje ofis...keje xlah banyak sangat sebab student baru masuk next week...so lagi dua minggu aku akan sibuk....dan mungkin akan menyibukkan diri..(yelah dah semua org bz..xkan aku nak wat deeeek jek,,,,,meskipun aku nie special kes)heheheehheeh...
dah minggu akhir bulan jun nie..kejap jek dah nak masuk bulan julai....bulan julai nie memang banyak perayaan istimewa...besday aku(kena bagi hint kat hubby nie..nak aper tahun nie)...besday hubby aku(nie yang aku lemah sekali nie..tak tau nak bagi aper)....dan ulang tahun pertama perkahwinan aku...semuanyer dalam bulan julai nie...so..aku ingat nak gabungkan tiga sekali hari istimewa tue...tapi tak tahula mcm maner lagi....bulan 7 nie dah 7 bulan usia kandungan aku..so nurse dah pesan berjaga2 kot2 la bersalin dalam 7 bulan nie...mase aku tulis entry nie..baby asyik menendang jek..(naper sayang...nak tulis blog jugak ker..tunggulah kuar dulu yer....)hehehehehehe........

12 comments:

kamar hati said...

wahhh...banyaknya nak kena sambut bulan julai ni...apa pun kamar nak ucap dl la...hihiih...nak awai dr org lain...hahahahha...

selamat hari lahir tuk angah & hubby...semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, berbahagia sentiasa & bersama tuk selamanya...
selamat ulang tahun perkahwinan...
:) :) :)

lots of love...

ladylikeme said...

kama:
uittt...mana aci..xmasuk lagi la bulan julai...mana bleh wish lagi...

saudagar gaRAM.. said...

perghhhh...

senang boleh sambut sekali semua..
kuranglah sket kemungkinan berlakunya lupa tarikh nanti kan?

hahahahahhahahaha..

hadiah boleh kuar beli sama sama lg..

tapi beli sembunyi sembunyi..
hahaha...

ladylikeme said...

saudagar garam:
huhuhuhu..bagusnyer idea lu..garam...

tentangseseorang said...

buas nampak gayenye baby tuh nanti.

cikgooden said...

bagi jer hadiah pa pa pun..owang laki ni tak kisah sangat(..kat luaq ja....lam hati sebenaqnya demand macam2...)kena beringat...baby tu nak moto kot..telan la sebijik..buleh dia merempit kat dalam perut..kek..kek..kek..

sori...salam ukhwah..

ladylikeme said...

tentang seseorang:
tule pasal...rasanya mcm tue gak gayanya

cikgooden:
mekasih sebab sudi menjengah...uits..nak merempit dalam nie...jgn haraplah baby....duk senyap2 dalam tue mengaji ke...ok gak

Yana Ismail said...

alahai,tomelnya mama dia ni:)huhu nanti nak celebrate,ajakla hubby g cafe citron tu?ok:) best tau!huhu kat bangsar je..huhu

Kaktiny said...

ladylikeme > wah.. byk aktiviti bulan julai nanti yek.. tak berapa hari jer nih.. dh ada plan best2 ker?..

ladylikeme said...

princess:
jauhnyer princess..i kat penang..kafe tue kat bangsar...lenkali jelah

kak tiny:
belum ader lagi..tengah dok pikiaq la nie

Rmywvs said...

loqlaq la mama baby ni. baby dalam perut huruf pun tak kenai macam mana nak taip blog.

aduh.

happy birthday in advance.

Syam said...

alahai...besday dia semangat dia mahu mintak hadia tp besday hubby die, cm tak semangat je nak memberi.

ingat, tgn yg memberi lbh baik dr yg menerima. cewaah! skema btol ayat gua ni.

cheers,

syam @ http://aeropama.blogspot.com

 
Header Image by Colorpiano Illustration