Thursday, October 08, 2009

releaseee

salam untuk semua....

sebenarnye aku xde apa nak citer nak diciterka..

selain daripada aku windows shoping seorang diri setelah aku amik halfday....

wah release tension kan bila dapat windows shoping nie kan...salah satu daripada terapi minda...

selalunyer shoping nagn en. hubby dan baby firas..xsempat aku nak membelek itu dan ini..dan tak sempat aku nak menjelajah keseluruhan kedai2...walaupun xbeli apa2..cukuplah sekadar tengok dekorasi dalaman kedai tersebut...selepas raya..kena berjimat cermat..ha ha

balik umah..balik terus dulu..aku mandi dan membuang apa yang patut..barulah aku pegi ambil baby firas kat umah pengasuh....sebab kalau aku xbuat mcm tue..harusla baby firas meneman mamanyer u..uk...dalam tandas..sebab dia akan menangis bagai nak rak mengetuk pintu jamban itu..dan sekaligus akan membantutkan aku untuk meneruskan hajat besar itu...

hmmmm xpelah nak..mama redha

1 comments:

Mrs SM said...

sakit mata arr.... pink ni naik silau..... tukar.. tukar....

 
Header Image by Colorpiano Illustration