Wednesday, December 31, 2008

bye..bye 2008

salam untuk semua...

hari nie 31hb disember 2008..pengakhiran tahun 2008...so..kengkawan dah bersedia untuk masuk ke tahun 2009....hari nie my hubby balik dari kursus dua bulan..kursus induksi....xsabar rasanyer nak jumpa hubby....

tahun 2008 nie jugak mencatatkan pelbagai kenangan manis dan pahit untuk semua orang..dan bagi aku segala kenangan untuk tahun 2008 akan kusimpan terpahat dalam memori aku...kenangan paling pahit....nak berkongsi ker....xpayahlah...kiter kongsi kenaangan manis jeklah ek....off course lah melahirkan my first baby-firas isyraq...

untuk penutup tirai 2008..aku juga didebarkan dengan khabar yang xberapa elok...nak citer ker..patutnyer aku citer nak tengok komen hampa semua..satgi plak...ader plak yang terasa hati...tapi aku rasa untuk citer nie aku akan adakan satu entri khas......yelah untuk tanya pendapat korang apa yang patut aku lakukan...tapi aku xbleh nak berterus terang kat sini..terasa mcm ader yang sentiasa membaca dalam ofis nie.....xpelah kengkawan...
semoga tahun 2009 menjadi tahun yang terindah buat anda dan buat aku jugakkk

5 comments:

Mr. Azman @ Kreuger said...

erm.. terbace dalam pejabat?
rasenye ni mesti politik pejabat
laa ni... rate rate cam tuh..
sure tak mo citer ni akak???
tak nyesal...

nanti buat entri khas ok.
hell ape orang nak kater.. janji
kite puas hati~

Kreuger®

kamar hati said...

salam maal hijrah & happy new year...
semoga semua yg terbaik buat kita...

uiksss....citer apa ngah ooi...tak nak kongsi ker????

Princess Liyana said...

hmm..wah..terasa spt ada stalker lak kan kak?huhu..

papepun..slmt thn br kak;)

chinta said...

slmat thn baru...sedap nama baby firas isyraq..

suspennye..

KAK LONG said...

cerita tak baik??? hm.....samalah kita nih. Tapi take it positive la no....ujian datang dan pergi

 
Header Image by Colorpiano Illustration