Monday, December 15, 2008

lamanyer

salam untuk semua...

dah lama xupdate blog..xkan apa wabak kemalasan telah melanda diri ini.....uekkkk..
yelah semenjak ader anak nie...nak mai ofis pun malas..nak balik awal jek....nak tengok muka anak...nak peluk anak...buat masa sekarang opah(mak mertua) aku yang jaga sebab en. hubby pegi kursus induksi kat melaka sampai hujung tahun nie..thats mean ada 2 minggu lebih lagi...

semenjak hubby gi kursus nie..semua nak kena urus sendiri..pampers anak,susu anak...bawak anak gi kelinik semua sendiri..alhamdulillah baby firas tak da lah nak meragam sangat..mungkin dia tahu papa dia takde..semuanya mama nak kena buat....

pagi2 nak gi keje rasa sedih nak tinggalkan baby firas nagn opah dia.....kalau lah mama firas nagn papa kaya...xpayahlah mama sibuk2 nak keje..mama nak duduk umah jek jaga baby firas ngan adik2 firas...(insya allah)..hehehhehehhe....

bulan depan nak kena antar baby firas umah pengasuh..tapi pengasuh xcarik lagik...en hubby kata tunggu dia balik dulu the baru bincang...susahlah nak bincang sekarang sebab dia duk jauh....

so..kita tunggu jelah...

3 comments:

hans said...

huhu
lumrah seorang ibu

Princess Liyana said...

huhu...dah ada baby, memng gitu;)
kata kawan yana,kdg2 smpai hubby pun jeles tau tgk asyik dgn baby jer..hihihi

Mr. Azman @ Kreuger said...

huhuhu... akak. baby per kabo?
sihat ker? Lame tak dengor berite
akak kan.

Kreuger®

 
Header Image by Colorpiano Illustration