Monday, December 22, 2008

entri utk ari nie

salam utk semua

selamat sejahtera untuk semua...ari nie ari selasa..dah xlama hubby nak balik...
hubby asyik tanya tentang anak dia jek...kadang-kadang jeles gak aku....hehehehehe..aku sekarang nie selalu tido awal..yelah...malam masa nak tidurkan baby firas...baby firas sekali ngan mama dia tertidur...selalunyer aku akan terjaga balik lam pukul 12...solat isyak..dan terus tido balik...sekarang nie semua nak wat utk anak...selalunyer baby firas akan kejutkan mama dia pkul 6.15..solat subuh..dia bangun sebab lapo la....sekarang nie aku xpayah guna jam loceng utk bangunkan aku di awal pagi...heheheheheh....sekarang nie entri aku pun asyik pasal anak jek..maklumlah excited baby sulungkan...

hubby kata sekarang nie operation dah boleh sampai tujuh owg anak...dan dia nak 6 org anak..bleh buat satu team futsal...

aku dah mula bulatkan mata sambil kata 'abang ingat ayang nie kilang ker'

1 comments:

kad0k. said...

may tu bole jadi ur new year punya wishlist kot...wahahahaha..:p

 
Header Image by Colorpiano Illustration