Friday, September 05, 2008

esok cuti...

salam..
wah..esok adalah hari yang ditunggu oleh semua org termasuk aku....dah cuti pun ...
nak buat aper yer..bleh la aku tido sepuas-pusnyer.....petang nie aku nak pi bazar ramadhan....dok boyot-boyot mcm nie pun nak pi lagi..ha'ah..bak kata cigooden...aku kena banyak berjalan bagi mudah bersalin....hehehehehe..so..aku nak menjalankan aktiviti tuelah sambil menjamu mata.....seronok betul aku tengok banyak makanan kat bazar ramadhan..rasa mcm nak beli smua..(banyak duit hang..)

umah makmentua aku dah dimasuki air lantaran hujan yang tak berhenti-henti turun...airr hujan turun mnecurah-curah ke tanah..tanpa mengenal erti malam dan siang...(sila sambung karangan tersebut dalam format bahasa melayu yang btul..hehehheheh)

dah la..aku tak tau nak tulih aper dah..maklumlah posa ..kan...kan....

6 comments:

kamar hati said...

uikssss...ada hati nak ke bazar ramadhan lagi tu...amboi2...uihhhhh.....berani sungguh mak boyot ni...dah, dah tok sah dok gatai p...dgn musim hujannya...ngan boyotnya...uikssss....jalan2 dlm umah sudah la...

*prihatin ni, prihatin... (",)

cikgooden said...

betuiiii...pi jalan banyak2...senang nak beranak .(kata org tua2 la)

Syam said...

hari cuti di bulan ramadhan memang sgt best!

beli makan kat pasar ramadhan tu beringat sikit sis. jangan di borong satu pasar ramadhan cam nak wat kenduri sambut baby baru sudah. ahaks :P

cheers,

syam @ aeropama.com

S.YanaZ said...

Waaaaaaaaaa...
Sok skolah ganti...
Pagi lak tuhhh...
:(

Yana Ismail said...

setuju. pernah jgak dengar. rajin bjalan senang bersalin.alaahai!:)

Unknown said...

Akak... amboih.. dok berjalan sakan lagi ker? kekeke bagus.. exsesais... semoga berjalan lancar lagi 2 minggu jer kan???

Dengar kate tadi umah banjir.. wah siannye.. so macam mane? Tak tinggi tak pe aar.... bleh cedok-cedok kuis air tuh keluaq... ahaks~

Ok akak, selamat menuju kedestinasi penuh debaran bakal menanti...

Kreuger®

 
Header Image by Colorpiano Illustration