Wednesday, September 10, 2008

10 hari dah.....

salam untuk semua....

sehingga puasa yang ke sepuluh...

aku masih lagi sihat dan bertenaga menjalani ibadah ini..............

sehingga puasa yang ke sepuluh...
aku masih lagi sihat dan bertenaga berjalan-jalan di pasar ramadhan hampir setiap petang.........

sehingga puasa yang ke sepuluh...
aku masih lagi sihat dan bertenaga untuk pegi kerja dan melakukan tanggungjawab aku sebagai seorang pekerja yang rajin...(uiksssssssss)

sehingga puasa yang ke sepuluh...
aku masih lagi sihat dan bertenaga untuk memandu ke tempat keje......


sehingga puasa yang ke sepuluh..
aku masih lagi menulis........

dahlah aku dah penat nak bersajak ngan bermadah nie.......

sebenarnya otak aku blank,xtau nak tulis aper....oleh sebab itu silalah menghayati puisi aku tue yerk......(jangan sampai terbatal posa dah)

8 comments:

kamar hati said...

uikssss...banyak betui aktiviti hang yer ngah...bleh lg yer...larat lg ye...

amboi2...sejak bila pandai bermadah, berseloka ni??? confius ni????

Yana Ismail said...

huhu..bgusla kak..aktif..;)teruskan perjuangan:)

Sorry lmbt singgah.halimunan jap;p

Take good care of yourself kay..huhu

kad0k. said...

semoga sentiasa sehat sejahtera..hehehe..bukan utk hari ke-10 aje tau..:p

S.YanaZ said...

Esok..esok...anak ponnn kuat berjalan...
:P

lupikirlahsendiri said...

ehh amoi lu belom meletop lagi kaa..???

King said...

huhu..
soalan: sehingga puasa yg ke-10, brapa hari yg anda puasa?

ps:sejak bila 'lupikirlahsendiri' nk jd bidan?

ButterFly said...

Selalunya perempuan yang mengandung berpuasa penuh la king~! ;-p

King said...

oo..ye ker?
Queen dh lama x mengandung..
'family planning'..

 
Header Image by Colorpiano Illustration