Tuesday, July 28, 2009

citer balik kg.... and hadiah sebesday hubby

salam untuk smua...



ini ciriter 2 minggu lepas



yelah...dah alng2 adik2 yang len dah balik..so aku mengmabil kesempatan nie...untuk balik kg...



dan apa lagik..ari isnin tue aku shoping la kat star parade utk hadiah kepada en. hubby..dan dengan sesuka atinya..aku meninggalkan baby firas ngan papanyer...aci tak...xkanlah aku nak bawa diorang sekali pi hadiah yer tak.....



memandangkan apa aku beli dah melebihi bujet..dengan secara suka atinya aku mengenselkan planning aku nak buat suprise untuk dia kat ofis nyer...hadiah pun dah mahal.....kopak aku bulan ini..tapi aku dah mengikhlas diri aku nieee..hadiahnyer wallet cop boya...mulanya aku nak beli wallet yang capnyer boya jugak..tapi yang sedikit murah..oleh sebab yang murah cop boyanya tidak berapa kelihatan....setelah sehabis pk dan sehabis duit..mengenangkan ini double gift yerlah..anivesary and besday nyer makanya aku memejamkan mata membeli wallet yang cap boyanya begitu kelihatan.....

dan....malam besday nyer aku cuma banjer makan kedai seafood tomyam alasan yang cukup munasabah aku bagik...wallet dah mahal..makan kat kedaibiasa2 sudah lah...ha ha ha..

planning utk sambut di restoren mamak pun aku kensel ha ha ha.....

1 comments:

Kaktiny said...

hohoho.. tak jadiklah mamak2 tu nak merasa bawak kek nyanyi lagu besday ramai2 nooo... hahahha

takpalah.. janji wallet tu en. hubby hang pakai.. tu yg syok tuh.. hihihi...

sesekali kopakkan duit sendiri.. lepas ni mintak duit poket hubby cover sampai bulan depan plak.. hihihihi...

 
Header Image by Colorpiano Illustration