Thursday, July 23, 2009

hadiah utk en. hubby


salam untuk semuaaa...

lintas langsung : office ku

ha ...aku tengah pk..apa yang sepatutnyer aku bagi pada en. hubby di hari tuanyer minggu depan...

adakah ia....
lappy .....too expensive... xbleh...


jam tangan rolex....uiks....mati den nie...

jam tangan pasar malam....nie bleh dipertimbangkan..ha ha ha

suprise bagi kek dan bunga post terus ke officenyer.....ha ha ha..so romantic....

banjer makan kat hotel 5 bintang......(expenses utk sebulan akan dihabiskan utk satu malam jek punya makan)...uiks..xbleh...

sandal adidas....(mmmmm..nie la yang bermain dalam otak aku sekarang nie)

dan hadiahnyer la....

aku ingat nak beli sandal adidas+makan kat mamak nasi kandar pelita+waiter bangla pakat bawa kek ramai2 dan nyayi lagu hepi besday utk en hubby....

so cute

ha ha ha

10 comments:

SM79 said...

lg best klu buat candle light dinner dgn resepi ciptaan sendiri... ada berani???????

Yana Ismail said...

Huhu akak!masak lauk plg best, n blikan kek...huhu ok tak?hantr bunga tu cam romantic?huhuhu;)

ladylikeme said...

kak sue:

alahai...xpandai masak sangat la....candle light dinner...gulp...huhuhu

princess liyana>lauk paling best?..lauk apa?eden bukanyer pandai sangat masak memasak nie memang failed

kamar hati said...

angah aku sokong cadangan kaksue tu...
masak & makan bersama...decorate candle light dinner sendiri...
or maybe hantar kek, hadiah + fresh flower kat ofis dia...
yg pasti Kamar suka plan yg ke 2 more ler...cam sweet jerk...sure dia suprise & terharu giler la...hihihi...
samat berjaya merancang la yerk...and happy birthday 2 ur HB k... (",)

Cikgooden said...

aku sokong idea yang last...ha ha ha...


selamat jadi tua..habaq kat dia. aku wish melelui hang la, angah.

.

Afrezal Karim said...

hahaha.. aku leh bayangkan lagu besday versi Bollywood.. sure berpuluh2 waiter Pelita menari depan dia.. Salam Ziarah :)

ladylikeme said...

kamar>decorate + masak????
xbleh makan kat kedai jek ke

cikgoo> ahakss..aku pun

riezal>thanks....o o o aku pun tengah membayangkan benda yang sama..ahaks

Yana Ismail said...

hoho buek jo apo yg akak reti masak..huhu;)

S.YanaZ said...

cari mana2 bukit, then guling2 mcm citer Hindi sambil nyanyi lagu besday.

apa macam, geng?

Kaktiny said...

salam..

penyudahnya.. apa yang jadik ngan besday hubby tuh?.. hihihihi

 
Header Image by Colorpiano Illustration