Thursday, July 02, 2009

apa yang melegakan anda setiap hari

salam untuk semua..

apa yang melegakan anda setiap hari???

means, apa aktiviti yang anda buat setiap hari, kalau xbuat rasa mcm ader sesuatu yang xkena...

aku??

bila setiap kali aku dapat menunaikan hajat besar...

sungguh...

bila setiap kali aku dapat menunaikan hajat besar... i feel good...

sebab...aku nie dalam kategori sembelit type ha ha ha...

jangan ada yang tangkap aku masuk dalam ISA dah la....sebab entri nie....

hang pa plak mcm maner???

3 comments:

kamar hati said...

hihihii....kelakor ler ko ngah oooiii...aci yerk wat entry macam ni??? hihihi....apa2 aja la...janji bahagia...hihihi...

hmmmm...aku??? rasanya, bila mood pagi aku cantik & ceria kot...bila takda sapa kacau mood pagi aku...time tu rasa lega sangat...baru la bleh jadi seceria sinaran sang suria...hihihi... (",)

Yana Ismail said...

Huhuhuhu..siapa tak lega kak..;)

tasekM said...

kentut pun lega jugak kan..?

kikikiki....

:p

 
Header Image by Colorpiano Illustration