Thursday, June 25, 2009

aku yang mudah lena

salam untuk semua...
sebenarnyer xda apa yang menarik ..sajer nak tulis..xtau..dan xda idea...
kengkawan masa aku mengajar kat alor star selalu kata, hang nie mudah sangat lena yerk...
yelah kalau ikut rombongan pelajar-pelajar sekolah, selalunyer kami geng bujang-bujang nie yang kena jadik guru pengiring dengan alasan senang sebab xda alasan seperti anak kecik dsbgnya....
naik bas ekspress, bas dah mula bergerak, belum pun masuk hiway..aku dah terlelap...sampai kawan aku xmau duk sebelah..sebab dia kata, aku asyik lena jerk..dan dia payah lena...so...jeleslah dengan aku..sampai depa kata kat aku, aku nie kalau depa letak kat perdu pokok pisang pun aku xsedar...
dan sampailah lepas kawin..kalau balik alor star....dari umah mak mertua aku kat alor pongsu...sampai bagan serai aku dah hentam lena....xbleh langsung kalau aku xdrive..aku mesti rasa mengantuk yang amat sangat...
en. hubby kengkadang tension gak ngan aku....tapi nak wat mcm maner....aku xbleh tahan mata nie...
aku dah xlalu tengok alam yang hijau..so aku bantai la lena.....
sampailah pi hantag mak ngan abah dia pi wat haji...kami pi la ramai2 pi hantar kat kompleks tabung haji bayan lepas...pi ppunyala awai..pukui 10 malam kami pi dah...yang nak daftar pukui 7.00 pagi..so..pakat2lah berhimpun kat kompleks..owg ramai...kami hampaq la tikar....kat situ pun aku bleh lena..kak ipaq aku kata kat en. hubby..senangnyer bini hang lena...a'ah..nak buat mcm maner aku dapat bini yang mudah...ha ha ha..nie sebelum dapat baby firas la..
sekarang jangan harap la aku bleh merasai nya lagik...selagik baby firas xlena aku nak lena mcm maner..kenalah menebeliak kan jugak bijik mata nie..tapi xpa...mama will do everything for you my dear...he he he

4 comments:

kamar hati said...

asal letak pala ja terus lena ya???
sibbaik zaman tu dah berlalu yerk...
skrg kasi can baby firas plak lena dl yer....hihihi... (",)

Yana Ismail said...

huhu best pe senang lena kak..huhu..;)

kad0k. said...

dah ada bb ni..jgn arap tido sesenang ati kan? hahahha

SM79 said...

mcm tu la br mama yg baik.. klu dak sian bby firas... nk kwn ngan mama x blh.. mama suka lena.. kakakakkaka

 
Header Image by Colorpiano Illustration