Friday, June 19, 2009

bad day

salam...

ini celita semalam punya celita...semalam aku bz..so aku publishkan ari nie ..

semalam;

bangun lambat..rushing....dengan nak sipakan makanan baby firas..aku dah lambat wooo

bawak keta aku xtahulah laju ke tak..tapi aku tak sengaja melanggar burung yang sedang terbang rendah....burung terkena bumper kereta aku..aku xberhenti pun keta..


naik tok...dari bukit tambun ke Jawi...sampai plaza tol..nak bayar..tiket hilang....puas aku cari..kereta belakang dah bunyikan hon..aku bagitau kat jurutol tue tiket hilang..dia kata kalau hilang kena 14.50..asalnyer bayaran tol aku hanya 1.90 jek xkan aku nak bayar 14.50.....

juru tol tue kata ..xper kak..cari dulu..pelaan2 jangan kelam kabut....aku kata mcm maner xkelam kabut..kereta belakang bunyi hon..pastue dia swuh ader mat bangla bagitau kat driver belakang swuh undur pi bayar kat kaunter lain....

last2 jumpa jugak...dekat 10 minit jugak lah..hampa tau tang mana...belakang purse aku....

sampai ofis..fuh lega..

lepas nie aku rasanyer nak tampal jek tiket tol tue kat dahi aku...senang....

4 comments:

S.YanaZ said...

laa...
Mujo jumpak, kalo tak...?

Yana Ismail said...

alaahai..mesti hari tu sgt hectic bg akak..rest ok!;)

ladylikeme said...

s.yanaz>kalo tak..melayang duit gua 14.50..14.50 tue diakhir bulan2 bulan amat bermakna tau

princess liyana>samat bertunang..sayang..muah...ingat darah manis..tapi tak tahulah tang mana manis nyer....

p/s>xbleh nak komen kat blog kamu...xtahulah sebab apa..dia menyampah kot tengok muka akak yang kiut niee

kad0k. said...

tampal kat dahi? ermmm..make sure ada gam gajah ehh...hahahahaha..:p

 
Header Image by Colorpiano Illustration