Monday, July 20, 2009

selepas ari ahad dan sebelum hari selasa

lintas langsung dari kedai buku

hari nie aku jadi cashier sementara..mengagntikan cashier yang berMC ...puan intan payung dah sihat ker? jaga elok2 kesihatan yerk...he he he

okais..en hubby baru balik dari kursus, dan baby firas dah tumbuh tinggi hanya sbatang..gigi bawah jek..tu pun tumbuh xpanjang lagi...

baby firas mcm biasa..suka besembang2 dan murah senyuman (mcm mama nyer la) ha ha ha

bulan nie bulan julai..dan 16 july ari tue..bertambah lah lagi usia aku...dan en.hubby bertanya nak hadiah apa

(nak lappy ker broadband ker nak pi shoping kat quensbay)dengan poyonya aku menjawab...xnak apa2 cukup lah dengan dengan kasih sayang yang abang bagi selama ini ( dalam hati dapat gelang emas pun ok gak )

dan besday en hubby pun dlaam bulan julai nie jugak

guess what..

oleh kerana en. hubby niekembar, aku ngan beras aku sudah berpakat utk mengadakan surprise buaanya..save budjet (bukan kedekut yerk)

sekian laporan dari ku....

2 comments:

Princess Liyana said...

huhu kalau dpt gelang habib jewels kan best kan kan?agaga

UnGu VioLet said...

erm.. best2..

slm kenal..

 
Header Image by Colorpiano Illustration