Thursday, August 13, 2009

iron cheff n hepi anibesary kak sue

salam untuk semuaaa...

semalam balik jek dari keje...aku dok melayan baby firas...tapi oleh kerana baby firas sekarang dah makin besar asyik nak main jekkklangsung xmau lena.....pukul 8..aku cuba juga utk tidurkan baby firas dalam buai..apa lagik meraung la si kecik tue tak mau lena......so..aku pun...masuk bilik..ttup lampu...guling..atas katil ngan baby firas....yer la...bukan senang nak tidokan dia sekarang nie...asyik nak main jek...aku pun pada mulanya nak tidokan baby firas..sekali dengan aku yang lena...selalunyer mcm tue la....ha ha ha

bila bangun..en..hubby sedang memasak utk dinner..wah2 bukan senang en hubby nak masak..yelah mungkin dia tengok aku letih melayan anak...dia pun memasak...masakan simple jek...masak apa yang ada dalam peti ais jek...berbunga bunga cinta hati ini...bila en hubby sanggup mengemas umah dan memasak...dan walaupun dia masak...dapur tetap kemas....itulah yang aku tabik ngan en. hubby...he he he(untung aku ...ha ha ha )

*******************************************************************************
ooh yer....hepi anibesary kak sue....waktu ini, masih segar diingatan..bila mana aku adalah antara org yang terpenting dalam majlis akad nikah kak sue..yer la..aku kan pengapit..aku juga yang menjadi drebar membawa kak sue utk dimekapkan..aku jugaklah drebar yang kelam kabut memandu laju..bila mana ..ayah kaksue kol banyak kali tanya dok tang mana....dan kami kerap kata on the way....dah nak sampai dah..padahal jauh lagik ha ha ha.....dan masih segar lagik diingatan aku bila mana abang shahrul lupa nak bawa IC nyer...mungkin nervou kot...anyway...

HEPI ANIBESARY KAK SUE N ABANG SHAHRUL SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI DAN BERKEKALAN HINGGA KEHUJUNG NYAWA....MMUUAH..SAYANG KAK SUE

1 comments:

SM79 said...

terima kasih angah... buat entry khas tuk anniversary ksue ni.. rasa nk gelak guling pun ada bila kenangkan balik apa yg terjadi 5 thn lepas... Terima kasih angah sbb menjadi org terpenting dlm majlis tersebut... menjadi driver ksue tuk make-up & juga pengapit ksue... jasa ini tak kan ksue lupa smp akhir hayat.. friends forever...

 
Header Image by Colorpiano Illustration