Friday, February 27, 2009

sah..memang xder keje

salam.....

mula-mula aku buh langsir baru...tengok macam berserabut...so aku godek...godek internet aku nak cari langsir baru....

aku terberkenan yang nie..walaupun nampak mcm budak-budak sket..apa nak heran aku memang suka tengok kartun ngan hubby...

selasa:detective conan
rabu : kiteretsu
khamis: naruto
sabtu: chibimarukochan, ninja hatori, jimmy neutro, spongebob, sinchan ngan doraemon
ahad:semua jenis kartun

selalu aku hari cuti..siap-siap mengemas..dan buat sarapan...kami akan lepak depan tv tengok kartun dengan baby firas...habit nie memang xleh buang..tak tahu kenapa....tapi tak kisah pun..janji kami bahagia..kan...kan...kan...

5 comments:

kamar hati said...

hantam la labu....janji bahagia.....hiihihihiih..... (",)

Yana Ismail said...

huhu..sweet je..ahaha..;)

kad0k. said...

ceria sungguh langsir baru u ni...hahahah

Qastalani® said...

You! Blog Zulaiqha abadi selamanya tuh da x show kepada public kan.. da lama I x dengar sambungan cerita dia..

ladylikeme said...

kamar: betul..betull

princess liyana : manis ker

kadok : yer ker?ingat baru nak tukar lain....ha...ha..

karipapsayur : memang pun...rasa rugi lah...xtau nak contact mcm maner mama zulaiqa supaya jadikan kiter invited readers....

 
Header Image by Colorpiano Illustration