Monday, February 23, 2009

hari nie hari isnin

salam untuk semua..


hari nie...hari isnin...ahad dan sabtu aku xkemana-kemana..duk umah jek..adik ipar aku start duk umah aku hari nie...so...lepas nie aku adalah teman..taklah takut sangat..dia dapat keje kat penang....nak berulang dari umah mak mertua aku jauh sangat..so...dia tumpanglah duk umah aku....dekat skit...lepas aku tak payah lah nak minta tolong adik aku yang SPM tue datang bila hubby nak kena gi kursus bulan 3 nie..kursus lagik...nak buat mcm mana..berkhidmat utk negara kan...kenalah aku terima......baby firas dah makin lasak......pantang jek bagi baring..mulalah nak menairap..pastu..pusing..pusing..belum bleh menyulur lagik...alhamdulillah ...duk ngan org pengasuh xder la dia nak buat hal....diorang pun suka main nagn baby firas..yerlah..pantang org acah sket..senyum memanjang...dah la comelkan (macam mama dia ).huhuhu ...jadik aku xlah risau nak tinggalkan baby firas kat umah pengasuh tue.....insya allah xder aper-aper......

2 comments:

kamar hati said...

wahhhhh...sejak ada anak ni, citer pun pasai anak je r yer.....hihiihih....

peluk cium tuk baby firas yer... (",)

Yana Ismail said...

huhuhu..maknya mmg comel;)

 
Header Image by Colorpiano Illustration