Friday, January 09, 2009

esok cutiii

salam untuk semuaaa

esok hari sabtu,,,,yeehaaa aku coti....besalah coti dihujung minggu..buat aper..balik bagan serai antar mak mertua balik kampung...pastu pagi sabtu kena balik umah dah sebabnyer hari ahad en. hubby kejer..untuk bulan nie dia dah kena coti jumaat dan sabtu..ahad kene keje le..so..kengkawan aku nak ajak pi main bowling esok..
sorilah kengkawan xbleh join sebabnyer nak spend quality time for my anak n my hubby.....

tadik kol mak kat alor star..macam2 dia tanya tentang cucnyer yang sorang tu..
antaranyer ialah...

firas sihat ker? sihat mak...

dah bleh buat apa?dah bleh jalan dah..(nampak sangat aku nak bohong..ader ke 4 bulan bleh jalan...

xdelah..dah bleh senyum,dah bleh ikut sket2 apa yang papa dia buat, dah bleh sembang(meskipun aku xpaham apa yang dingomongnyer kan)

yer ker..biler hampa nak balik?raya cina kot..tengoklah mcm maner

hang antar la gambar dia kat hanset iti(adik aku).yelah mak..
****************************************************************************
rindu sungguh owg tua tue kat cucu dia..maklumlah cucu yang sulung..dah penuh gambar firas lam hanset adik aku tueee...aku rasa seminggu sekali la kot aku antar mms kat adika ku tue..xpe hubby aku baru tukar celcom 3g..lepas nie aku bleh ber3G baby
firas ngan mak aku....

1 comments:

Cikgooden said...

la mak hang tak tgk cucu dia lagi ka?
awaiiit...bawak la balik

moga sihat hendaknya hero hang si firas tuh

 
Header Image by Colorpiano Illustration