Thursday, January 22, 2009

chinese new year

salam untuk semua kengkawan...

chinese new year aku dah plan dari dulu lagik..nak balik alor star...tapi oleh sebab hubby dah gi kursus..dan dah tanya dia..dia kata xbalek raya cina nie coz tiket bas dah out of stock..dah xde jual dah...org dah booking awal sebulan raya cina org dah booking..bukan jer cina jer balik kampng..kitakan rakyat malaysia kan..kan...kan..so suma hancus program aku utk raya cina nie..so..aku dah decide..balek kedah jeklah nagn adik aku yang bongsu tue..dia ada..so blehlah dia pegang baby nanti...xkanlah aku nak memerap kat umah selama 4 hari..apa barang...balik pagi sabtu....balik sini plak hari selasa,petang...so..aku inagt nak merendet la nagn baby aku kat alor star.p..pekena ais kacang S>P>U ker best gak.....atau shoping2 ngan mak aku ker dan yang best..aku nak test drive keta abang ipar aku tue..wah..wah..berfoya-foya sakan aku nie...bukan apa...nak membizkan diri..kalau dak asyik teringat kat hubby jek....winduuuuu ooooo....huhuhuhu

3 comments:

kamar hati said...

amboiiiii....dah start atuq program nampak???

Faizal@poyan said...

salam kak lady

org kedah ka, kedah kat mana? berhati2 la noh balik kedah nanti.. saya pun org kedah gak org YAn

Yana Ismail said...

alaahai..sabar ek kak tunggu hubby itu..huuhu tkpe kak..poya2 best!haha

 
Header Image by Colorpiano Illustration