Friday, November 20, 2009

papadom



aku terlalu memilih kalau nak tonton filem melayu..bukanlah sebab aku tidak patriaotik...tapi aku berfikir sebagai pengguna..kita berhak memilih...bukanlah sebab aku nie terlalu fluent berbahas inggeris sampai xmau tonton filem melayu..sebba aku xfasih berbahasa inggeris aku kena tonton filem berbahasa inggeris untk improvekan aku punya english..so jangan salah sangka..jangan lah ingat org yang tak berapa tonton filem melayu..tak patriotik....sudah aku bukan mahu citer tentang topik nie...

so aku tengok citer papadom semalam...

best..jalan citernyer simple..sedikit pun xmemberatkan kepala otak..sesuai kalau sesapa nak release tension...cara afdlin shauki mengembangkan jalan citer nie..membuat kan aku dan husband tak kering gusi sepanjang tengok movie nie...gelak xabis2..best,,

aku bagi 5 bintang utk filem nie..xhairanlah kalau filem nie menaang anugerah festival filem malaysia sebagai filem terbaik...

walaupun filem nie agak lucu tapi ada part yang aku mengalirkan air mata sebab hati tersentuh dengan kasih sayang seorang bapa terhapad anaknyer


1 comments:

Rajuna said...

aku tak dapat tengok.damn.

 
Header Image by Colorpiano Illustration