Monday, November 09, 2009

berbaur

ermmmm.....

aku check internet mengenai keputusan interview aku yang aku hadiri masa bulan posa hari tueee...

then keputusanyer 'DIPERAKU'

aku pun confius...naper tak tulis jek gagal atau berjaya...diperaku tue apa..

then my biras call tadik...dia dah tanya kakak kawan dia, apa maksudnyer diperaku tue..then keputusanya tahniah anda berjaya, tunggu surat untuk penempatan...

hati berbaur2...menjadik govenrment servants memang la semua org nak sebab faedahnyer banyak..

aku? gembira berbaur takut...

takut adakah aku dapat menyesuaikan diri dengan persekitaran baru dan tugas baru...

takut untuk keluar dari confort zone aku nie...

aku kerja dengan private..aku cukup selesa dengan keje nie....selesa dengan persekitaran di sini....

hmm..ntah lah adaka aku patut mengambil semua ini sebagai satu cabaran terhadap diri aku....

xtahulah..hati ku betul2 berbaur kali nie..kol mak pun xdapat..selalunyer kaalu jadik mcm nie..aku akan kol mak aku....


1 comments:

Cikgooden said...

tahniah...angah...

kan aku suruh call...tahu la dia explain..ni pc tak tau nak cakap..hahahahha

 
Header Image by Colorpiano Illustration