Friday, November 06, 2009

kenapa ekkkk

kawan aku si qamar nak private blognyer..

aku tertanya2 kenapa???

nak jek aku menjadi CSI kejap..nak mengorek2 apakah yang tidak kena pada sahabat aku nie

padahal kan hati dia kan tengah berbunga2 sekarang nie(maklumlah tengah bercinta)

aku nak YM dia tadik..tengok dia offline..aku xtahulah sama ada dia sengaja invisible diri kan utk pribasi....

i wonder why..and why???

sebab dia dah delete buku mukanya itew semalam....

hairan+pelik bin ajaib...


nantilah bila dia on YM dia..aku tanya...


p/s: aku kan memang penyibuk...he he he

2 comments:

Kaktiny said...

aah .. tolong eh tanya..

kaktiny pun confius gaks.. tetiba jer..

adakah tak mau mr.sunshine nya terbaca atau apakah??.. (tolong CSI kan.. )

psstt.. pun sama gak suka nak menyibuk.. kehkehkeh

kamar hati said...

2 Angah & Kak Tiny :

nih jawapan dr cik Kamar Hati @ Miss Sunshine :

hihiih...takde pa2 la...maybe dah smpi masanya tuk di private kan blog tu... + - sbb lain sama jg....don't worry laaaa...

 
Header Image by Colorpiano Illustration