Wednesday, September 09, 2009

lama sungguh aku rasa

salam untuk semua...



dah bersawang blog aku nie...dah dua minggu aku xupdate....bukan bz..cumanya ribut taufan kemalasan melanda dan terus melanda...aku bukannyer xbukak blog nie..tiap-tiap hari aku melawat blog aku nie...tapi tiap kali aku nak mengupdate semacam ada kuasa yang membisikan ke telinga dan hati supaya nantilah dulu update blog nie.....hairan..setan ngan iblis kan dah kena rantai...
cuma tinggal seminggu lebih sajer lagik kita nak beraya...beberapa hari sejak kebelakangan nie aku asyik tawaf shoping complek jek nengok2 kalau ada sale....blehla aku beli baju untk firas..tak lupa jugak utk mamanyer.....

huhu...utk sahabat ku si kamar...semoga berbahagia selalu dengan relationship yang sedang terjalin..wah2 asyik feeling good jek ek..hati pun berbunga-bunga.....maklumlah org sedang bercinta...huhuhu....

1 comments:

kamar hati said...

hihihi....thanks angah....smpi dlm blog angah yerk berbunga2 tuk eek??? hihihi...

mmg feeling good + wonderful feeling + berbunga-bunga sangat skrg ni....hihihi...rasa yg dah lama ditinggalkan, kini menjelma kembali...tu yg bermacam rasa tu...adat bercinta kan??? hihihi...doakan Kamar & dia yerk ngah....moga kekal tuk selamanya... (",)

 
Header Image by Colorpiano Illustration