Thursday, September 10, 2009

aku, en hubby dan baby firas

salam untuk semuaaa

aku........

rasanyer makin kurus..hehehehhe
jadual setiap hari bekerja balik 4.30..singgah di baza ramadhan
hari minggu baru masak.....
baju raya xbeli lagik....


en hubby...

makin sibuk dalam bulan ramadhan
selalu balik malam dan selalu xsempat berbuka posa sama2...


baby firas....
baju raya disponsored by makcik(save budget aku)
dah pandai jalan masa umur 11 bulan
dah pandai mengkucar-kacirkan umah
cukup suka tarik wayat PS2 papanyer...
dah pandai gigit org..dan mangsanyer adalah aku...
selalu senyum walaupun kena marah (tension woo aku)

huhuhuh

3 comments:

Cikgooden said...

haeeeeeeeeeee?..firas buleh berjalan dah?..rasa kejap ja aku rasa....ha ha ha.....

SM79 said...

seronoknya bila ank dh jalan... bab2 menyepah rumah.. standard arr...

kamar hati said...

waaaa.....bab baby fira yg paling best ni...nanti kita jumpa ya baby firas....muahssss...

 
Header Image by Colorpiano Illustration