Monday, April 06, 2009

wohhhh..my baby

salam untuk semua...

today is monday..tomorrow is tuesday,yesterday was sunday..wah cakap omputih dah aku nie...sila jangan meluat yerk...walaupun loghat aku bukanlah seloghat kakak Qistina dalam SPA Q tueee..
wah..tahu takpada hari jumaat yang lepas punyalah aktifnyer baby firas sampai jatuh katil sedangkan dia tido dengan papanyer..dan aku ader didapur menyiapkan makanan babyfiras ubtuk dibawa bekal....berlari pecut 100 meter aku bila aku dengar baby firas menangis kuat.....aku tengok dah ada kat bawah katil...mengucap panjang aku....kesian baby firas..punyalah aku menjerit..ha..baru nak jaga papa dia..
apa lagik berleter panjang la aku pagi tue..yang seronoknyer my hubby ulang ayat yang sama..abang dah angkat dia letak tepi abang...yelah budak tue kan dah aktif kalau bagi satu katil pun xcukup untuk dia tido....naik geram aku dibuatnyer..nie opah nagn tok dia tak tahu lagi..kalau tahu..selamat la kami berdua mendengar leteran daripada opahnyer kat bagan serai dan tok nyer di kedah....tapi alhamdulilah kejap jek dia menangis...lepas tue dah aktif balik...xpelah xder bengkak dan terseliuh mana..mana....aku kena lebih berhati..hati kali nie...maklumlah anak lelaki...and guess what..agaknyerlepas nie aku bleh kurus seperti sedia kala..kan..kan...kan...
p/s: xper kalau opahnyer tanya salah siapa..akan ku tudingjari pada en.hubby biar dia kena leter ngan mak dia...betul tak?

3 comments:

Yana Ismail said...

alaahai kak...baby firas ok kan?hmmm tgk lasak tu kak..biasalah...golek2..hehe...setuju!!salahkan en hubby...kah kah..tibe2 jd batu api ;P

SM79 said...

hai mak dia ni nk kena... lain kali letak la toto atau tilam bawa katil tu.. jatuh pun x la truk kan....

kad0k. said...

hah? no wonder orang ckp. better xyah pakai katil bila baby dah umur2 mcm ni. sebab derang lasak. :)

ni xtau la nnti arissa ni camne. kalau ikut papa dia. diam aje kot. xtau la pulak kalau ikut mama dia...wahahahahahahaahah

 
Header Image by Colorpiano Illustration