Friday, April 24, 2009

thanks my dear

salam pagi jumaat...
perkahwinan adalah sebuah komitmen...yer ker...sorilah kalau silap tafsiran lantaran usia perkahwinan yang masih setahun jagung....komitmen untuk setia pada seseorang jek seumur hidup anda...
dulu sebelum berkahwin dan berjumpa ngn en hubby, aku pernah bertanya pada diriku sendiri adakah aku sanggup untuk menghabiskan seumur hidup aku dengan seorang lelaki..menumpahkan taat setia, kasih sayang dan segala-galanya untuk rumah tangga yang bakal dibina.....
bila aku berjumpa dengan en. hubby, berkawan dan mengenali hati budi, aku masih lagi tak pasti dan tertanya-tanya adakah aku akan behagia bersama dia atau adakah org lain lagi yang mampu membahagiakan aku lebih dari dia pernah membahagiakan aku...
dan bila aku hampir-hampir dijodohkan dengan org lain..aku melihat kesugguhanya untuk memiliki aku, dan disitu aku betul-betul pasti dialah org yang aku mahu menghabiskan seumur hidup aku denganya, berbakti denganya, dan mengharungi segala dugaan dan cabaran hidup ini denganya...
thanks my dear sebab buat aku gembira..
p/s: sorilah entri kali ni jiwang karat sikit.....huhuhu

7 comments:

Yana Ismail said...

you know deep down inside your heart that he's the ONE for you..alaahai so sweetla akak ni..huhu

klau btol2 nak,mstilah usaha..kalau tidak lepasla kat tgn org lain..kan?;)

ladylikeme said...

princess liyana>akak memang manis..itu akak tau...huhuhu

Yana Ismail said...

hi hi hi..jgn manis sgt..nanti smut kerumun..ahahah muah utk baby firass!!;)

ladylikeme said...

PRINCESS LIYANA>uiks...mestilah semut kerumun dah akak manis..tapi semut yang berkepala hitam jugak menjadi pilihan ku..muahahah..

jangan nak muah ngan baby firas..dia dah semakin gatal..jenuh akak tau..huhuhu

Yana Ismail said...

huhuhu tkkn semut bkepla putih kak?ahaks..bahaya2..hihi..alaahai baby firas mmg pnyayangla..tk gatal..huhu tk jnuhpun..hihihi

kamar hati said...

uiksss....jiwang tahap karat giler dah ni...hihiihi...

apa pun dia yg terbaik tuk hang ngah....mengharungi hidup tika susah & senang bersama tuk selamanya.... :)

kad0k. said...

perkahwinan itu komitmen. komitmen tu memerlukan keikhlasan dan keikhlasan tu yg menjamin kebahagiaan. percayalah. :)

 
Header Image by Colorpiano Illustration