Thursday, April 16, 2009

betul la tuee

salam untuk semua...
heheh..aku menukar sekali lagik tirai umah aku nie....sajelah....tak de keje..so aku menggodek...godek la....baru ada semangat skit nak tulis blog bila ader gambar baby firas kat sebelah kan...kan....xder aper citer yang menarik tetapi memang menarik bila melihat baby membesar depan mata kita kan..kan..kan....satu persatu kebolehan yang dia dapat..walaupun aku bekerja..tapi akan kupastikan setiap masa yang aku ada aku peruntukan utk baby..dan tak lupa jugak utk en. hubby...hehhehehe....sekarang nie aku setiap pagi akan buat bekal untuk baby firas....bekalan apa? hmmm....aku masak bubur + carot+ubi kentang ngan ayam...aku masak sekali dan pastu aku blender bagi halus...then, aku buh lam bekas makanan baby firas..tapi bahan..bahan tue aku sediakan malam sebelumnyer tue la...sebab nak bagi senang keje aku xpayah la nak kelam kabut kan......beras tue aku rendam la dulu sebab mak mertua aku pesan supaya cepat beras masak...xpayah tunggu lama dan menjimatkan masa...huhuhu....aku rasa puas hati bila dapat menyiapkan sendiri makanan untuk baby firas...sungguh...baru sekarng nie aku dapat merasai yang seorang ibu akan berbuat apa sahaja untuk anaknyer..sungguh...memang la...kita tahu statement tue..tapi sekarang nie baru dapat merasai betulnyer statement tue...sungguh aku xtipu..kalau xpercaya....cubalah menjadi ibu...then korang akan tahu....kan..kan...

3 comments:

Cikgooden said...

masa ni dia makan la nasik lenyek..tunggu la dia besaq skit...mintak macam macam..

okey dah kut dia , jatuh katil tak jadi ghayan ka?...

Yana Ismail said...

huhu bestnye baby firas..syg btol akak kat dia..siap bekal lg..huhu;)

ladylikeme said...

cikgooden: teriak sat jekkk..pastu dah aktif balik

princess liyana: sayang la dik oi...mengandungkan 9 bulan, pastu beranak lagik..mestilah sayang

 
Header Image by Colorpiano Illustration