Saturday, October 08, 2011

bajet 2012

salam

aku pun nak komen pasal belanjawan 2012.. yerlah macmlah aku nie pakar ekonomi yerk..sesuka ati aku jek komen pasal bajet..xder pekdahnyer kan..hu hu hu.oleh kerana aku juga penjawat awam..jadik aku terasa la jugak tempias bajet nie kan kan kan..w/pun cuepacs minta tak dapat..bersyukurla yang PM bagi setengah bulan gaji pun dan kenaikan gaji tahunan..w/pun xbanyak bezanya tapi aku bersyukur atleast ada daripada xder kan..kalau PM nak bagi apa yang cuepacs minta tentu melibatkan perbelanjaan yang banyak..so pandai-pandailah berjimat..ceewah...macamlah hang xlupa diri bila bleh shoping..jgn tiru aku tau, aku nie beringat bila dah xder duit..bila ada...xberingat pun..hu hu hu..sudahlah pepagi buta aku menulis nie sarapan pun xbuat lagik...nie yang nak request bibik dari suami nie he he he....sudah pegi buat keje rumah plak..

2 comments:

Cikgooden said...

kerja sampai umr 60 tahun..hahaha..

ladylikeme said...

Cikgu ooden. Dah tue nak marsh budak pun dah x larat ha ha ha

 
Header Image by Colorpiano Illustration