Saturday, September 24, 2011

stress

salam...

aku memang tengah stress..
stress bila aku cakap dengan firas, dia buat x reti jek
stress bila aku cakap dengan firas, jgn bising, baby nak tido lagi dia nak buat bising.
stress bila nak sangat kemas rumah tapi xlarat sangat.
stress bila anak kecik tido xsampai setengah jam...
stress bila nampak diri dalam cermin makin gumuk...hu hu hu

ha aku memang tengah stress...jawabnyer..isnin nie skolah cuti peristiwa...wajib kuar jenjalan tinggalkan kejap anak dengan pengasuh...aku nak pi shoping hilangkan stress....dahlah aku dah stress nak menaip nie....

1 comments:

Kak Long said...

kalau stress buatlah sesuatu yg luar dari kelaziman...mungkin dpt membantu...tapi rasanya kamu stress sebab bahagia nih...hehehe...yakan???

 
Header Image by Colorpiano Illustration