Sunday, February 14, 2010

semalam, hari ini dan esok

percaya atau tidak aku tulis blog dalam keta..haru sungguh..baby firas?dah tidur dah..masuk-masuk keta aku bagi susu terus lena....saja nak hilangkan boring...en hubby tengah drive di depan..aku dan baby firas ada di belakang..he he he..biasalah anak kecik..duk depan xselesa...so apa lagik..duk belakang laa....

aku on the way nak baalik alor star....esok adik aku nak bertunang..semalam..sekolah buat hari sukan..aku kenalah attend...kelas pendidikan khas...kami sebagai PPM kenlah guide bebudak nie buat perbarisan...kebanyakan yang dalam pendidikan khas adalah yang terdiri daripada slow leaner ataupun lembam...yang autisme pun ada...

lagipn semalam en. hubby kena keje...pagik nie baru balik..so petang la baru balik..sebab yang nak drive en. hubby...aku? kalau aku drive..si firas nie suka mengacau...

so..esok adik aku nak bertunang...aku harap semuanya berjalan dengan lancar..nantilah aku upload gambar majlis pertunangn adik aku....

sehingga ketemu lagik yer...nanti aku citer pasal masalah yang bleh dikategorikan dalam kanak-kanak yang mempunyai masalah dalam pembelajaran

0 comments:

 
Header Image by Colorpiano Illustration