Saturday, January 09, 2010

eryerk...bosanyer

hari nie hri sabtu..aku xke mana2 sebabnyer en hubby kena keje atas arahan Timbalan Penguasa....hmmm...dah namanyer kena bertugas kenalah aku relakan jua...yelah xbleh buat apa..duk ngan firas jeklah....

firas dah setahun lebih..lasaknyer jugak menjadi-jadi....kadang hilang sabar jugak aku...bayangkan kita dah kemas elok2 bleh tahan 5 minit jek..lepas tue ha..dah jadik tongkang pecah.....aku? sabar jek sambil pujuk hati.biarlah..dia tengah explore tue, bila tengah explore..otak pun bleh berkembang....mcm tue aku pujuk hati aku..ha..bleh ke? bleh lah..tapi kadang2 aku marah jugak tapi firas mcm biasa dengan muka yang tak bersalah nyer tue lah....

nak bagi tidur pun satu masalah...susah sangat....dah tue kalau xpuas hati dengan aku mesti dia nak gigt aku...ish sabar jeklah aku dengan anak aku nie....kawan2 ada jugak tanya bila nak tambah lagik...


aku? nantilah dulu....yang nie aku dah tercungap-cungap nak jaga

0 comments:

 
Header Image by Colorpiano Illustration